Attaccu traditore à u trenu di merci è u veiculu militare

L'attacchi sò stati realizati da i membri di u PKK in u distrittu di Saray di Van, destinatu prima à un trenu di merci è dopu à e forze di sicurezza chì arrivanu in a regione.

Sicondu l'infurmazioni ottenute, i membri di u PKK anu detonatu l'esplusivu chì anu piazzatu nantu à a ferrovia in a regione trà i paesi Keçikayası è Çaybağı in u distrittu di Saray, mentre chì u trenu di merci passava da Van à Kapıköy Border Gate. 4 vagoni chì anu deragliatu cù l'esplosione sò stati danati. Duranti l'arrivu di e forze di sicurità spedite à a regione dopu à l'attaccu, un altru splusivu postu nantu à a strada da i membri di a listessa urganizazione hè statu detonatu.
Sicondu l'infurmazioni iniziali, 4 persone, cumpresi suldati, sò stati feriti durante l'attacchi. Una operazione hè stata lanciata da e forze di sicurezza in a regione.

UN SOLDAT GRAVAMENTE FERITU FUSU PORTU IN VAN

Un suldatu chì hè statu feritu seriamente in l'attaccu di i membri di u PKK in un trenu di merci è un veiculu militare in u distrittu di Saray di Van hè statu purtatu à Van.

Sicondu l'infurmazioni ottenute, dopu chì l'esplusivu pusatu nantu à a ferrovia da i membri di u PKK hè statu detonatu, l'esplusivu postu nantu à a strada hè statu detonatu mentre passava u veiculu chì portava suldati in a regione. 3 suldati sò stati feriti in l'esplosione. Un suldatu seriamente feritu hè statu purtatu in elicotteru militare à u campu di football in u campus di Yüzüncü Yıl University (YYÜ), è da quì in ambulanza à a Facultà di Medicina YYÜ Prof. Dr. Hè statu purtatu à Dursun Odabaş Training and Research Hospital è hà ricevutu trattamentu.

Fonte: matina

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*