Binali Yıldırım: U Prughjettu Marmaray hè assai impurtante

Informazione impurtante per i voli ibbden marmaray
Informazione impurtante per i voli ibbden marmaray

Binali Yıldırım, Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dichjaratu chì u prughjettu di Marmaray hè assai impurtante in quantu à l'integrazione di u trasportu internaziunale. Spieghendu chì u trenu di a Strada di a Seta chì parte da a Cina passerà per l'Asia è l'Europa, sottu u Bosforu, è cuntinueghja à Londra, Yıldırım hà dettu: "Per quessa, Marmaray hè un prughjettu indispensabile per una linea di trasportu ininterrotta. Hè per quessa chì u mondu sanu guarda stu prughjettu cù cura ".

U Ministru Yıldırım hà dettu chì u prughjettu di Marmaray KadıköyHà esaminatu i travaglii in corso nantu à a linea Üsküdar in situ. KadıköyYıldırım, chì hà attraversatu a linea trà Üsküdar per a prima volta cù un trasportu di persunale, Kadıköy Hà fattu valutazioni nantu à i travaglii à i membri di a stampa in u situ di custruzzione di Ayrılık Çeşmesi.

Yıldırım, chì hà datu infurmazioni nantu à i travaglii nantu à a linea di treni à alta velocità Ankara-Istanbul, chì hà esaminatu prima di vene à u situ di custruzzione, hà dettu:

"Avemu esaminatu a strada trà Eskişehir-Sapanca-Köseköy, chì hè a seconda sezione di a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul. A linea hè di circa 155 chilometri. Quasi a mità di sti 155 chilometri sò viaducti è tunnel. Hè un terrenu assai difficiule. Dunque, i travaglii sò realizati in cundizioni terreni assai difficili. U travagliu attuale avanza in u prugramma è ùn pare micca esse un prublema per u 29 d'ottobre 2013 ".

Informendu chì e duie linee trà Köseköy è Gebze sò state completamente eliminate è ricustruite secondu u trenu d'alta velocità, Yıldırım hà dettu: "Un terza linea hè stata aghjunta. I lavori di terra, ancu quì, sò cumpleti à 85 per centu. U 20% di u travagliu tutale hè statu finitu. Finu à avà, ùn pare micca esse un collu di buttiglia seriu ancu quì ", disse.
Ricordendu chì a terza sezione di a linea hè Marmaray, u Ministru Yıldırım hà dettu:
"Partendu da Gebze HalkalıCuntinueghja finu à. Marmaray hè ancu divisu in dui in sè stessu. Ci sò dui tunnelli, unu di i quali cuntinueghja da a Fontana di Ayrılık in quale simu, à Yenikapı, circa 14 chilometri di lunghezza, tramindui passendu sottu u Bosforu è andendu sotterranei. Tunnel immersi è tunnel sotterranei. Quì, i travaglii di superstruttura avianu cuminciatu à u principiu di l'annu. Avà, andemu ancu à Üsküdar in vagone è vedemu i travaglii quì. Dopu questu, faremu una valutazione generale cù i cuntratturi è e ferrovie ".

Cù a participazione di u Ministru, i travaglii trà Ankara è Istanbul seranu seguiti ogni mese.

U Ministru Yıldırım hà dettu chì u so viaghju d'investigazione KadıköyNutendu chì serà u primu viaghju nantu à i rails nantu à a linea Üsküdar, hà dichjaratu chì a parte più critica di u prugettu hè a parte sotterranea di Marmaray. Indittendu chì a sezione principale di Marmaray parte da questu puntu è finisce in Kazlıçeşme, Yıldırım hà dettu: "Semu assai cuncentrati in questa linea. Ancu quì, u sogliu criticu per noi hè a stazione Sirkeci. À a stazione di Sirkeci, ci sò travaglii di scavi ligati à e piattaforme di entrata è di uscita di passageri. Ci hè un prugressu lentu per via di scuperte archeologiche intornu à quì. Cerchemu di superà questu. I nostri amichi, sia l'impresa di l'imprenditori, l'impresa di cunsulenza, è a nostra Direzzione Generale di l'Infrastrutture travaglianu duramente ".

Dichjarà chì anu cambiatu à un sistema di seguimentu di ogni ghjornu in u prugettu, Yıldırım hà dettu chì u so prugressu di u travagliu hè evaluatu ogni ghjornu è in riunioni allargate settimanali, è chì veneranu à Istanbul ogni mese cù a so participazione, tenendu riunioni. in diversi punti di travagliu è ottene rapporti.

"In pochi anni, u sistema ferroviariu in Istanbul supererà i 250 chilometri"

Dichjarà chì sia u prughjettu di u trenu d'alta velocità, u prughjettu di Marmaray, è u Başkentray in Ankara da Sincan à Kayaş parenu esse d'interessu per e duie grande cità di Turchia, in fattu, cuncernanu indirettamente 75 milioni di persone, Yıldırım hà dettu. hà dichjaratu chì a messa in serviziu u più prestu pussibule cuntribuisce à a respirazione di Istanbul un pocu più in u trasportu publicu. Yildirim continuò:
"In Istanbul, da una banda, Marmaray è da l'altra banda, a nova apertura Kadıköy- A linea Kartal, a linea Ümraniye-Çekmeköy-Sarıgazi da esse aperta in pochi anni, a cunnessione Taksim-Yenikapı da u latu oppostu, poi a linea chì si estende à Başakşehir, e linee chì vanu da Bakırköy à Yenibosna, u sistema ferroviariu in Istanbul in pochi. anni hà righjuntu i 250 chilometri, sarà finitu.
Yıldırım hà dichjaratu ch'elli purtaranu a ghjente di Istanbul da l'Europa à l'Asia è da l'Asia à l'Europa da Marmaray in u 90 anniversariu di a creazione di a Republica.

"Di sicuru, sti tipi di strutture sò strutture difficili. Travagliate sottu terra, travagliate sottu trafficu. Ci ponu esse sviluppi dispiacenti inaspettati. Oltre à questi, u nostru scopu attuale hè u 29 d'ottobre di u 2013, salvu chì qualcosa d'inaspettatu accade fora di a nostra vuluntà ", disse.

"U mondu sanu guarda stu prughjettu cù cura"

Nutendu chì u prughjettu di Marmaray hè assai impurtante in quantu à l'integrazione di u trasportu internaziunale, u Ministru Yıldırım hà fattu e seguenti determinazioni:

"U trenu Silkroad chì parte da a Cina attraverserà dui cuntinenti, à dì l'Asia è l'Europa, sottu u Bosforu è cuntinuerà finu à Londra in Europa. Dunque, Marmaray hè un prughjettu indispensabile per una linea di trasportu ininterrotta. Hè per quessa chì u mondu sanu guarda stu prughjettu cù cura. Stu prughjettu ùn hè micca solu un prughjettu chì cunnetta u Far East, l'Asia è l'Europa. Hè ancu un prughjettu d'impurtanza vitale per Istanbul. Purtà 1,5 milioni di Istanbul da un latu à l'altru ogni ghjornu, riducendu cusì significativamente a congestione di u trafficu nantu à i ponti è in e strade di Istanbul ".
Dichjarà chì u prugettu puderia esse passatu à a fase di prova à freddo, u Ministru Binali Yıldırım hà datu e seguenti informazioni nantu à a stazione Üsküdar:

"278 per 35,5 metri ... Hè una stazione custruita in u mare. In altri palori, hè una struttura speciale contru u risicu di natari. Hè cum'è s'ellu si mette una scatula in u mare. In fatti, l'acqua hà da elevà cù a forza di flotabilità. Ci hè una suluzione seria di ingegneria quì. Un pesu chì purterà questu è furnisce u "sephiye" hè creatu in a struttura stessa, è cusì mette sta zona à una certa prufundità. Questu hè, circa 300 mila metri cubi in volume. Ùn ci hè micca precedente in u mondu. Sirkeci hà ancu una altra caratteristica unica. Hè un compitu assai difficiule di custruisce una stazione in quella zona congestionata senza dannà i siti storichi, a storia è i valori archeologichi ".

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*