Attaccu di bombe à a ferrovia !

In l'esplosione, in quale nimu hè statu uccisu o feritu, 2 vagoni sò stati derailed è una operazione hè stata lanciata per catturà i terroristi chì fughjenu in a regione muntagnosa.
L'incidentu hè accadutu ieri, 30.08.2012, versu 09.25, à u pede di i Monti Amanos, in u locu Yarbaşı di u distrittu di Bahçe, in a regione induve i membri di u PKK facenu spessu azzione. Una grande splusione hè accaduta nantu à e ferrovie, chì si trovavanu à 63276 chilometri di distanza da u trenu di merci numeratu 3, sottu a direzzione di i machinisti Orhan Yıldırım è Volkan Alkan, chì portavanu carbone da u District İskenderun di Hatay à Malatya, per ghjunghje à a stazione di Yarbaşı. Dui vagoni vacanti di u trenu, chì avianu 10 vagoni, 31 di i quali eranu carchi di carbone è l'altri eranu vioti, derailed è sbulicati cù l'esplosione. Mentre un foru di 2 metri di prufundità hè statu apertu in a zona induve l'esplosione hè accaduta, a ferrovia Adana-Gaziantep-Kahramanmaraş hè stata chjusa à i servizii di treni.
A gendarmeria si n'andò dopu à i terroristi, chì presuntamente fughjenu in a zona di u boscu dopu avè detonatu a bomba cù un telecomando. Una investigazione di bomba hè stata lanciata nantu à a ferrovia per via di a pussibilità di una seconda bomba.

Fonte: VATAN

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*