Spiegazione di a lunghezza di a ferrovia da TCDD

In a dichjarazione scritta fatta da TCDD, hè statu enfatizatu chì era ritenutu necessariu di fà a seguente dichjarazione in quantu à e discussioni chì anu accadutu in a stampa è in i media internet in l'ultimi ghjorni è cuntinueghjanu oghje. In a dichjarazione, a classificazione di a storia di e ferrovie hè u periodu ottomanu, u periodu 1923-1950, quandu a custruzzione di a ferrovia era cunsiderata cum'è una pulitica statale è una pulitica di trasportu orientata à a ferrovia era seguita; Hè statu nutatu chì hè stata fatta in u periodu dopu à u 1950, quandu e pulitiche orientate à a strada sò state seguite è e ferrovie sò state trascurate, è u periodu quandu e ferrovie sò state ri-considerate cum'è una pulitica statale, è si diceva:
"I travagliadori di a ferrovia ricordanu cun gratitudine à Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì cuntinueghja à guidà e ferrovie turche dicendu: "I ferrovii portanu prosperità è speranza"; Ellu vede cum'è u scopu ideale per rinvivisce l'iniziativa ferroviaria di u periodu Atatürk per a nostra nazione In u 2002-2004, a Strategia di u Pianu Maestru di Trasportu hè stata preparata inseme cù l'università è i parti interessate, è in u quadru di stu pianu maestru, a custruzzione. è u sviluppu di e ferrovie hè statu di novu cunsideratu cum'è una pulitica statale, cum'è in i " primi anni di a Republica ".
In più di custruisce novi strade è di sviluppà u trasportu ferroviariu, TCDD cunsidereghja l'implementazione di ogni nova tecnulugia è l'innuvazione in u mondu in u campu di a ferrovia in u so paese è a produzzione di sti tecnulugii domestici in u prucessu cum'è unu di i so scopi strategichi indispensabili. A nostra lunghezza di ferrovia hè stata calculata nantu à una sola linea da u 1856, cumpresu u periodu 1923-1950.
A contaminazione di l'infurmazioni recenti è u cursu di discussioni; Tristisce assai i 32 mila ferroviari chì sò entusiasmati è fieri di cunsiderà e ferrovie cum'è una pulitica statale è d'investisce in e ferrovie, cum'è in i primi anni di a Republica.
Cum'è duvemu un debitu di gratitùdine à tutti quelli chì servenu stu paese mettendu un centimetru di rails, duvemu ancu un debitu di gratitùdine à tutti quelli chì sustenevanu sinceramente e ferrovie in questu prucessu, senza alcuna motivazione o intenzione ulteriore. Vulemu ancu ringrazià un columnistu per e so parolle in l'articulu d'oghje : "Cù a visione di Mustafa Kemal, mi piacerebbe chì i treni d'alta velocità circulanu ancu in i capillari di u mo paese".

Fonte: UAV

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*