U trenu d'alta velocità riduce i costi di 50 per centu cumparatu cù a strada di terra

Mentre chì 100 di e 92 cumpagnie chì facenu affari in Turchia anu preferitu l'autostrada, 5 anu sceltu a ferrovia è 3 anu sceltu a strada marittima. I costi, invece, indicanu chì deve esse l'altru. In cunsiquenza, mentri u costu di u trasportu di un bè in nave hè 1, sta figura aumenta à 4 in u trenu è 7 in a strada. Sicondu LODER, a suluzione hè u trenu à alta velocità ...
Turchia, chì preferisce a strada di a terra cun una tarifa di 92 per centu in u trasportu di merchenzie, chì afecta a cumpetizione è u costu di l'imprese, hè stata ritardata da i paesi sviluppati in quantu à u trasportu di carichi à prezzu. Sicondu alcuni sperti, a via d'uscita hè in a transizione à un sistema di treni d'alta velocità adattatu per u trasportu di merchenzie. Mentri u prezzu di unità di un bè trasportatu da mare hè 1 in generale, salvu per certi settori è casi spiciali, sta figura cresce à 4 nantu à a ferrovia è 7 in a strada di terra. In tuttu u paese, u trasportu marittimu hè di 3 per centu, a ferrovia hè di 5 per centu, è u trasportu di terra hè di 92 per centu. Sicondu sti figuri, Turchia hè assai daretu à i paesi cum'è l'USA, l'UE, a Cina, a Russia è u Giappone in u trasportu di merci low-cost. Mentre a Russia hè u paese chì usa sta strada u menu cù 9 per centu in u trasportu di terra, sta rata hè 49 per centu in i paesi di l'UE, 39 per centu in i Stati Uniti, 62 per centu in Giappone è 14 per centu in Cina.
PAGAMU MOLTU DENARI
Presidente di l'Associazione LOGISTICA (LODER) è a Facultà di Scienze Economiche è Amministrative di l'Università di Maltepe, Capu di u Dipartimentu Turcu di Cummerciu Internaziunale è Gestione di Logistica. Dr. Mehmet Tanyaş, esprimendu chì a Turchia hè in ritardo in u trasportu di merci à pocu pressu cumparatu cù i paesi sviluppati, hà dettu: "Paghemu più spese di spedizione. Cum'è questu hè riflessu in u prezzu, a competitività diminuite. In più di e cundizioni geugrafiche è di qualchì altra cundizione obbligatoria, avemu bisognu di ghjunghje à un livellu in altri tipi di trasportu, in particulare i ferrovie.
U MARE DI PREFERENZA CINESE
Rimarchendu chì a ferrovia hè usata principarmenti in Russia è in i Stati Uniti, è a strada marittima hè usata in Cina, Tanyaş hà cuntinuatu cusì: "Semu sempre unu di i paesi chì dà u più soldi à u petroliu in u mondu. Avemu bisognu di cambià à un sistema di treni d'alta velocità adattatu per u trasportu di merchenzie. Hè un sistema di treni d'alta velocità adattatu per u trasportu di passageri, vale à dì, treni chì veloci 230-250 chilometri per ora. Quandu si riduce questu à 180 è fate treni d'alta velocità chì portanu sia passageri è merci, i costi diminuiranu è a nostra cumpetitività aumenterà. Questa deve esse a nostra pulitica principale ".
Grande investimentu in ferrovia
Spieghendu chì u bilanciu spesu in a ferrovia in Turchia, soprattuttu in l'ultimi 2 anni, hè più altu ch'è a strada di a terra, Tanyaş hà dettu: "Tuttavia, micca tutti i beni sò adattati per e ferrovie. Pò esse micca pussibule di utilizà a ferrovia per un pruduttu di l'automobile o di l'alimentariu. Tuttavia, ci hè una quantità assai seria di merchenzie chì pudemu trasportà in Turchia per ferrovia. Se avemu successu in questu, i costi di l'industriali è i cummircianti diminuiranu considerablemente ", disse.

Fonte: A sera

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*