Prutesta interessante da i studienti à a caminata di trasportu in Eskişehir

Un gruppu di studienti chì vulianu prutestà l'aumentu di u trasportu di tram è autobus da a municipalità metropolitana di Eskişehir hà prima realizatu un spettaculu di teatru per i citadini è poi marchjò versu l'edificiu di a municipalità entrandu in una cesta di mercatu chjamata "elramvay".
Un gruppu di studienti si sò riuniti in a strada İki Eylül in u distrittu di Arifiye è hà prisentatu un teatru à i citadini cuncependu e sedie chì anu purtatu quì cum'è l'internu di un autobus. I studienti anu criticatu l'aumentu di u trasportu di l'autobus è di u tram in u teatru induve si eseguivanu è anu dumandatu u sustegnu di i citadini per ritirà l'aumentu.
In seguitu, u gruppu chì avanzava daretu à u studiente chì hà ghjuntu in u carrettu di u mercatu chjamanu "elramvay", cù banners cum'è "Grazie à voi, usemu u tram, micca u tram", "l'aumentu deve esse ripresu", "liberu". trasportu per i studienti", "u municipalismu suciali ùn pò esse cusì", "ùn tatate micca, gridate, u trasportu hè un dirittu". Camminò longu u tramway versu a Municipalità Metropolitana, cantendu slogans.
Alçay Çelik, chì hà fattu una dichjarazione in nome di u gruppu davanti à a municipalità, hà dichjaratu chì l'aumentu di i veiculi di trasportu publicu hà vittimatu tutte e persone è i studienti Eskişehir è hà dettu: "Cù i novi aumenti, i prezzi di i biglietti Esi sò 1 lira 90 kuruş è 1 lira 80 kuruş, i prezzi di a carta Es sò 1 lira 55 kuruş è 1 lira diventenu 5 kuruş. "Mentre i tariffi di trasferimentu sò 20 kuruş, una diferenza di 50 kuruş hè addebitata per a carta di studiente Es emessa per a seconda volta", disse.
"Mi dumandu se a Municipalità Metropolitana, chì si descrive cum'è una istituzione chì furnisce servizii municipali suciali, tene in contu a situazione finanziaria di i studienti in Eskişehir, chì hè cunsideratu una" cità studentesca ", disse Çelik, aghjustendu:
"In questa cità, studiente significa cunsumadore, cliente. Quì, i studienti paganu un affittu trà 500 è 800 lire per l'alloghju. I studienti passanu à traversu a prova di carica di carte per l'acqua potabile. I tariffi di finu à 2 lire sò pagati per i lochi à poca distanza a piedi. "Sta cità, chì hè chjamata "città studentesca", hè in realtà una cità basatu annantu à a sfruttamentu studiente".
Çelik hà aghjustatu chì u trasportu hè un dirittu, è chì questi aumenti, chì vittimizzanu a ghjente di Eskişehir è i studienti di l'Università Anadolu è di l'Università Eskişehir Osmangazi, duveranu esse ritirati u più prestu pussibule, altrimenti a lotta contru l'aumentu di u trasportu continuarà à diventà massiva. .
Dopu à a dichjarazione, u gruppu hà cantatu a canzona chì anu cumpostu chjamatu "A mo carta hè viota, maestru" è si sparse senza incidente.

Surghjente:t24.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*