KARDEMİR pruduce carri di merci

Fadıl Demirel hà dettu chì a cumpagnia prevede un investimentu di più di 400 milioni di TL finu à a fine di questu annu.
Karabük Iron and Steel Factory (KARDEMİR) hà cuminciatu à travaglià in a produzzione di vagoni di merci in più di l'investimenti di mudernizazione è di crescita di capacità chì sò sempre in corso. Evaluendu a produzzione di vagoni cum'è unu di l'investimenti storichi per KARDEMİR, u General Manager Fadıl Demirel hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, KARDEMİR hè l'unicu fabricatore di ferrovie di u nostru paese. Avà avemu principiatu à travaglià nantu à a produzzione di carri. In novu, avemu un partenariatu cù TCDD è a cumpagnia Voest Alpine in a fabbrica di switch stabilita per pruduce switchgear ferroviari in Çankırı. Travaglieremu ancu nantu à a pruduzzione di altri materiali infrastrutturali per e ferrovie. Cusì, vulemu fà di Karabük u centru di pruduzzione di materiali ferroviari.
New Sinter Factory, 1 è 4 investimenti in altiforni, Impianto di iniezione di carbone, Terza pianta di separazione di l'aria, 20 mila metri cubi Sistema d'acqua centrale, New Scrap Hole, Slag Tumba, Desulfurization, Gas Holder, 2nd Ladle Furnace, Vacuum Defasing, 15 MW Fadıl Demirel hà dichjaratu chì l'investimenti cum'è u Novu Turbo Generator di 70 1 200 5 tunnellate sò stati cumpletati è cumissioni, New Coke Factory cù 2 forni, Minerale è Coal Blending Stock and Manipulation Systems, New Blast Furnace No. 1 cù una capacità di 300 milione 50. milla tunnellate / annu, chì hè stata iniziata in u scopu di studii di crescita di capacità, 22.5. Sistema di iniezione di carbone, New Cuntinuous Casting Facility cù 30 milione 120 mila tunnellate / annu di capacità, 2 MW New Power Plant, XNUMX MW HEPP Project, XNUMX MW New Power Plant, Energy Distribution and Salt Facility adattatu per a capacità aumentata Hà nutatu chì l'investimenti cum'è a custruzzione di un New Converter XNUMX-ton, aumentendu a capacità di quelli esistenti, è a XNUMXnd Lime Factory cuntinueghjanu.
Dichjarà chì alcuni di l'investimenti in corso seranu cumpletati à a mità di l'annu prossimu, Demirel hà dettu chì a cumpagnia hà fattu un investimentu di 2011 milioni di TL in 140.5 è chì anticipanu un investimentu di più di 400 milioni di TL finu à a fine di questu annu.
Demirel hà indicatu chì KARDEMIR hà fattu a maiò parte di questi investimenti cù u so propiu putere di ingegneria è hà dettu: "KARDEMIR hà custruitu a New Sinter Factory, chì hè stata messu in opera l'annu passatu. L'investimentu in corso di New Cuntinuous Casting Facilities è New Coke Plant sò ancu fatti principarmenti cù a nostra propria putenza di ingegneria. Questu hè u primu in u nostru paese, è KARDEMİR dimostra una volta di più quantu si merita u tìtulu di "fabbriche di fabbricazione" rializendu prima.
Demirel hà dettu chì Kardemir hà pruduttu 2010 milione 1 mila tunnellate d'acciaio liquidu in 160 è 2011 milione 1 mila tunnellate in 389, Demirel hà dettu chì cù l'investimenti da esse cumpletu, a capacità di produzzione di l'acciaio liquidu cresce à 3 milioni 400 mila tunnellate / annu. Demirel hà dettu: "Considerendu chì a pruduzzione di KARDEMIR in 1995 quandu hè stata privatizzata era di circa 550-600 mila tunnellate, l'impurtanza di l'aumentu di a produzzione è a capacità per esse ghjunta pò esse megliu capitu. KARDEMİR cuntinueghja a so crescita è u sviluppu in parallelu cù a crescita è u sviluppu di l'industria siderurgica.
Per d 'altra banda, Demirel hà dichjaratu chì stanu aspittendu l'appruvazioni di u guvernu per l'iniziu di u Prughjettu Portu di Filyos è hà dettu: "U Portu di Filyos hè previstu per avè una capacità di 12 milioni di tunnellate".
Nutendu chì KARDEMİR hà realizatu 129 milioni di dollari di esportazioni è 267 milioni di dollari d'importazioni l'annu passatu, Fadıl Demirel hà dettu: "U bilanciu pare un pocu male quì. Tuttavia, KARDEMİR hè stata in un attaccu d'investimentu seriu in l'ultimi anni. Per questu, hè necessariu di piglià in contu chì i materiali d'investimentu anu un postu in l'impurtazioni. Inoltre, i materiali semifiniti impurtati ùn ponu micca appare quì quandu sò fabbricati quì è cunvertiti in prudutti da altre imprese è esportati. "Allora ùn pensu micca chì hè ghjustu", disse.
Fadıl Demirel hà nutatu chì a cumpagnia cuntinua i so prughjetti di rispunsabilità suciale corporativa senza interruzzione. Demirel hà dichjaratu chì KARDEMİR, chì prima hà purtatu una sala di sport indoor di 500 persone è una facultà di ingegneria à l'Università di Karabük, hà ancu finitu a facultà di scienze economiche è amministrative, induve studiaranu 6 mila studenti, è l'istitutu di ferru è acciau è ricerca è sviluppu. centru sempre in custruzzione in u campus di l'Università di Karabük. Ellu hà dettu chì serà finitu à a fine di l'annu. Demirel hà dettu: "U centru, induve ci saranu 29 laboratorii separati, cumprirà una lacuna impurtante in l'industria siderurgica di u nostru paese, è cù questu investimentu, parechji testi è analisi chì ùn ponu micca esse fatti in u nostru paese oghje seranu fatti. dispunibule in questu istitutu ". Demirel hà aghjustatu chì KARDEMİR hè sempre u più grande sustegnu di Kardemir Karabükspor, una di e squadre di a Super League.

Surghjente: http://www.kobiden.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*