Offerta per 3 stazioni novi in ​​İZBAN

U 30 d'Aostu, a municipalità metropolitana di Izmir organizerà una licitazione di custruzzione per e stazioni Develi, Tekeli è Pancar nantu à a linea addiziale di 31 chilometri chì estenderà Aliağa-Menderes Suburban à Torbalı.
E stazioni averebbenu passaggi pedonali, ascensori è scale mobili.
U travagliu hè in corso per allargà u Sistema Suburbanu Aliağa-Menderes, realizatu in partenariatu cù a Municipalità Metropolitana di İzmir è TCDD, à Torbalı. A municipalità metropolitana di İzmir, chì hà finitu i so prughjetti per 30 stazioni è 5 passaggi autostradali nantu à una linea addiziale di circa 7 chilometri in cunfurmità cù u protocolu firmatu cù TCDD, porta a licitazione di custruzzione tappa per tappa. Dopu avè fattu l'offerta per e stazioni Torbalı è Tepeköy da un totale di 5 stazioni nantu à a linea in u lugliu, u Metropolitan hà da fà una licitazione per e stazioni Develi, Tekeli è Pancar u 31 d'Aostu di u 2012.
Dopu chì l'offerta hè finita è u situ hè statu consegnatu, a custruzzione di e stazioni serà finita in 16 mesi. E stazioni sò state cuncepite cum'è una lunghezza di 210 metri, cù una sala di biglietti più bassa, un passaghju per pedoni, un ascensore è una scala mobile.
5 STAZIONE 7 CAVALLETTA AUTOSTRADA
In u scopu di a linea supplementaria chì deve esse custruita à u sistema Suburban Aliağa-Menderes, chì hè diventata a linea di trasportu publicu indispensabile di u populu di Izmir in pocu tempu, un totale di 5 stazioni seranu custruite da a Municipalità Metropolitana di Izmir. in Develi, Tekeli, Pancar, Torbalı è Tepeköy, dopu a Stazione Cumaovası. Inoltre, cavalcavia autostradale in Menderes Gölcükler, cavalcavia parziale in Cumaovası, cavalcavia autostradale in Develi, cavalcavia autostradale in Tekeli, cavalcavia autostradale in Pancar, cavalcavia autostradale in Torbalı Kuşcuburnu, cavalcavia autostradale in Torbalı è Un cavalcavia autostradale serà custruitu in Tepeköy. Di novu in Tepeköy, un passaghju pedonale cù ascensori è scale mobili serà custruitu per assicurà u passaghju sicuru di i citadini attraversu a strada.
Dipartimentu di u travagliu fattu
Sicondu u protokollu firmatu da a Municipalità Metropolitana cù TCDD, a custruzzione di a stazione è i passaggi autostradali seranu realizati da a Municipalità Metropolitana di Izmir, mentre chì a ferrovia esistente da Cumaovası à Torbalı serà doppia traccia da TCDD. A custruzzione di i muri di prutezzione di a linea, i sistemi di segnalazione è elettrificazione seranu allargati à Torbalı Tepeköy in cunfurmità cù a linea Aliağa-Cumaovası, di novu da TCDD.
Cù l'attivazione di a linea supplementaria, i passageri chì imbarcanu da Aliağa è u centru di a cità anu l'uppurtunità di viaghjà in modu sicuru, rapidamente, senza interruzzione è cunfortu à Torbalı. I passageri di Selçuk, Bayındır, Tire è Ödemiş puderanu ancu viaghjà cù u sistema ferroviariu da Torbalı à u centru di İzmir è da quì à Aliağa.

Fonte: Hurriyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*