Chì hà custruitu a Ferrovia Ottomana Hejaz

ferrovia hijaz 1
ferrovia hijaz 1

A Ferrovia Hejaz, soprattuttu per rinfurzà u trasportu trà Istanbul è a Terra Santa, hà facilitatu u trasportu di i suldati per esse spustati in queste regioni, è i pellegrini per andà in peregrinazione in modu più sicuru eranu i primi obiettivi.

In u periodu più turbulente di l'Imperu Ottumanu, u Sultan Abdulhamid II, chì ùn hà micca datu un centimetru di terra cù e belle tattiche politiche chì hà seguitu per 33 anni, hà avutu un prughjettu chì avia sunniatu per anni. Stu prughjettu; Era u Prughjettu Ferroviario Hejaz, chì cunnetta u mondu islamicu cum'è arterie è sfida ancu i sogni. A Ferrovia Hejaz hè una parte di e ferrovie di l'Imperu Ottumanu, chì fù custruitu da Sultan Abdulhamid II trà 2-2 trà Damascu è Medina, partendu da Istanbul. In a custruzzione di a Ferrovia Hejaz, 1900 ponti in muratura è culverts, sette ponti di ferru, nove tunnelli, 1908 stazioni, sette stagni, 2666 cisterne d'acqua, dui ospedali è trè attelli sò stati custruiti.

I musulmani di u mondu versanu aiutu à u Hejaz Abdulhamid Han hà apertu e so mani à u celu; Ellu dumanda à Allah Omnipotente (cc) è à u nostru Prufeta (saas) per aiutu in a realizazione di stu prughjettu auspicious. Dà ordini per a custruzzione di a Ferrovia Hejaz. Dopu à l'ordine, da l'Algeria à a Tunisia, da u Sudafrica à l'America, da l'Olanda à Singapore, da a Russia à a Cina, da u Maroccu à l'Egittu, da l'India à Java, da u Sudan L'aiutu cumencia à versà da tutti i populi musulmani da i Balcani, da Cipru à Vienna, da Germania à Bosnia, da Francia à Iran.

Dopu à sti aiuti, i suldati ottomani è i studienti di a Scola di l'Ingenieria anu rimboccatu e maniche. A Ferrovia Hejaz, chì l'Ummah aspetta à finisce cun grande eccitazione è entusiasmu, hè cumpletata cù donazioni, serviziu vuluntariu è una donazione persunale di 50 mila lire da Abdulhamid Han, interamente raccolte da a geografia islamica. U costu di a Ferrovia Hejaz quellu ghjornu era di circa 4 milioni 558 mila lire.

Sultan Abdul Hamid II: Ùn lasciate micca chì u nostru prufeta (saas) sia disturbatu. Mettitevi sentite nantu à i rails ! Cennetmekan Sultan 2nd Abdulhamid Han hà urdinatu per esse pusatu nantu à i rails finu à u centru di Medina, per chì u Prufeta ùn sia micca disturbatu quandu ghjunse à 2 chilometri da Medina-i Münevren durante a custruzzione di a Ferrovia Hejaz. I soni chì saranu da u trenu chì passanu sopra i rails sò cusì impediti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*