I Ferrovii sò tornati à a pulitica statale

Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu chì avemu ottenutu u rendimentu di u primu periodu di a Republica in a custruzzione di e linee ferroviarie. Basta à esse felice per questu, duvete esse fieru di questu ", disse.
A Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD) hà dichjaratu chì a custruzzione di novi linee ferroviarie hè stata data a velocità massima in l'ultimi anni è hà fattu a dichjarazione chì "Da u 2003, e ferrovie sò diventate di novu una pulitica statale, cum'è in l'ultimi anni. i primi anni di a Republica". U Ministru Binali Yıldırım hà parlatu à u Festival di Cultura è Miele in Erzincan Refahiye:
Dört katı demiryolu yapıldı
"Senza piglià in prestito un centesimu, sò stati custruiti quattru volte più ferrovie chè queste. Ùn avemu micca l'abitudine di dividisce a nazione solu perchè sò elli. Cù stu tipu di valutazione, sfurtunatamenti, vedemu ancu un intelligenza chì separa a nazione cum'è questi è elli. Avemu acceleratu i prughjetti ferroviari. Finu à u 2000 hè un periodu disgraziatu per e ferrovie. Più di mezu seculu. Dopu à u 2002, avemu acceleratu tramindui i prughjetti ferroviari è i prughjetti di l'autostrada per rinvivisce e ferrovie è l'autostrade. Perchè site arrabbiatu per questu? Simu ghjunti à u funziunamentu di u primu periodu di a Republica. Basta à esse cuntentu, ci vole à esse fieru, ci vole à esse fieru. Ùn possu micca veramente capisce u mutivu di sta indigestione ".
Burada eğitildi
Yıldırım hà dettu ancu chì ci sò rails chì venenu da Spagna è utilizati, ma hà ricurdatu chì da a creazione di a repubblica finu à u 2004, Turchia ùn pudia micca fà ancu un inch di ferrovia. Yıldırım hà dettu: "Hè statu quasi cundannatu à u fabricatore di ferrovie, chì avia creatu un monopoliu fora. Per quessa, sti prublemi deve esse esploratu in detail. Hè ancu sbagliatu di dì chì i machinisti sò furmatu fora. I cunduttori di treni d'alta velocità sò stati furmatu quì. Ma di tantu in tantu, li mandemu per vede cumu sò l'applicazioni di l'altri paesi.
Quanti rails sò stati posti in quale periodu?
-A ferrovia da l'Imperu Ottumanu à a Republica ; 4 mila 136 chilometri.
-1923-1950 : 3 mila 764 chilòmitri ; una media di 134 chilometri annu.
-1951–2004 : 945 chilòmitri ; una media di 18 chilometri annu.
-2004–2011 : Mille 76 chilometri ; una media di 135 chilometri annu.
-A lunghezza di e linee in custruzzione da 2011: 2 mila 78 chilometri.
Hè previstu di custruisce 2023 mila chilometri di treni à alta velocità è 10 mila chilometri di linee cunvinziunali finu à u 4.

Fonte: F5 News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*