A cumpagnia di Russia Aeroekspress hè nantu à a linea di l'aeroportu di Domodedovo cù i so novi treni

Hè informatu chì Aeroekspress hà cuminciatu à operare i so novi treni nantu à a linea di l'aeroportu di Domodedovo. In una dichjarazione fatta da Aeroekspress, "In u quadru di l'accordu trà e Ferrovie Russe di u Statu è Demihovskiy Maşinostroitelny Zavod, 7 unità di treni elettrici ED11M di 4 vitture sò state consegnate. Tutti i treni sò stati trasferiti da Demikhovskiy Mashinostroitelny Zavod à i Ferrovii di u Statu Russu per esse affittu à a Cumpagnia Aeroekspress dopu.
Cù i novi treni elettrici, i treni trà Paveletskiy Train Station-Line di l'aeroportu di Domodedovo seranu rinnuvati. A Cumpagnia Aeroekpress furnisce u trasportu ferroviariu trà a Stazione Ferroviaria di Paveletskiy è l'Aeroportu Domodedovo da u 2008.
Aleksey Krivoruçko, Direttore Generale di Aeroekspress Company, hà dettu: "Questa linea hè una di e più affollate. Quist'annu, avemu purtatu più di 7 milioni di passageri in questa linea in solu 3,76 mesi. disse. Questa figura hè 20,8% più altu ch'è i valori simili di l'annu precedente.
In particulare, u rinnuvamentu di i veiculi ferroviari nantu à sta linea era una tappa impurtante in l'aumentu di a qualità di serviziu furnita à i passageri. I novi treni ED4M operaranu finu à u 2015, quandu tuttu u materiale rotativu di Aeroespress in Mosca serà rimpiazzatu cù treni elettrici à dui piani. U risultatu di l'offerta per a consegna di veiculi ferroviari à dui piani serà annunziatu in ghjennaghju 2013.

Surghjente: Turkish.ruvr.ru

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*