Ciò chì TCDD hà fattu in l'ultimi 10 anni

Linea di cumunicazione TCDD
Linea di cumunicazione TCDD

Dopu à mezu seculu di negligenza, ciò chì TCDD hà fattu in l'ultimi 10 anni, cum'è in i primi anni di a Republica, i ferrovii sò tornati cunsiderati cum'è a pulitica statale è hè stata iniziata a mubilizazione ferroviaria. L'indicatore più impurtante di questu hè chì l'investimentu ferroviariu, chì era 10 milioni di TL in u 2003, hà aumentatu 483 volte è hà righjuntu 2012 miliardi TL in 14,5.

Mentre l'attività operativa è d'investimentu sò state realizate cù risorse finanziarie limitate finu à u 2003, i Ferrovii sò diventati una pulitica statale di novu in e pulitiche di trasportu durante i 58th, 59th è 60th Governi. In u risultatu, mentri l'indennità d'investimentu di parechji altri settori diminuite in questu periodu, l'indennità d'investimentu di u settore ferroviariu hè stata aumentata. Circa 2012 miliardi di risorse TL sò stati trasferiti à u settore ferroviariu à i prezzi di 27,5.

In u risultatu di dà priorità à l'investimenti in a ferrovia in u sistema di trasportu dapoi u 2003, 2003 km di novi ferrovie sò stati custruiti in u periodu 2011-1.085. Cusì, a custruzzione di strada, chì era 1950 km per annu da 2003 à 16, hè stata aumentata à 2004 km per annu in u periodu 2011-135.

TCDD hà custruitu 10 km di strade novi in ​​l'ultimi 1.085 anni, è hè previstu di custruisce 2023 km di linee di treni à alta velocità (10.000 km di cui 888 km sò stati custruiti) è 4.000 km di linee cunvinziunali finu à u XNUMX.

Linee ferroviarie custruite in l'ultimi 10 anni

  • Menemen-Aliağa: 26 Km (quantità d'investimentu totale: 4,9 Million TL)
  • Kütahya-Alayunt: 10 Km (quantità d'investimentu totale: 5,6 milioni di TL)
  • Tecer-Kangal: 48 Km (quantità d'investimentu tutale: 35 Million TL)
  • Linea Ankara-Eskişehir: 464 Km (quantità d'investimentu totale: 1,9 miliardi TL)
  • Linea Ankara-Konya: 424 Km (quantità d'investimentu totale: 1,3 miliardi TL)
  • Tekirdağ-Muratlı: 30 Km (Investimentu Totale: 22 Milioni)

In più di a custruzzione di strade d'alta velocità è cunvinziunali in u Settore Ferroviario trà 2003 è 2012, più di a mità di e ferrovie custruite prima è dopu à a Republica sò state rinnuvate. Per chì i nostri squadre di mantenimentu è riparazione cuntinueghjanu u so mantenimentu stradale è i cuntrolli di ogni ghjornu in modu più efficaci è efficiente durante i rinnovi di strada, novi macchine di mantenimentu è riparazione di strada sò state furnite cù l'ultime tecnulugia in questu periodu.

Parallelamente à a custruzzione è a rinuvazione di e ferrovie, a mudernizazione di e ferrovie esistenti hè stata rinfurzata cù prughjetti di signalizazione è elettrificazione cum'è a tecnulugia di l'oghje. In questu cuntestu; Parechje linee cumpresi Boğazköprü - Ulukışla - Yenice - Mersin, Adana - Toprakkale, Irmak - Karabük - Zonguldak, Pehlivanköy - Uzunköprü - Hudut, Tekirdağ - Muratlı, Bandırma - Balıkesir - Manisa - Mene-pekös - Cumbria - Balıkesir - Manisa - Menehir-Kıtakişey - Balıkesir opere di prughjetti di signalizazione è elettrificazione cuntinueghjanu in a sezione. In un futuru vicinu, a custruzzione di signalazione è elettrificazione di e linee Kayaş-Irmak-Kırıkkale-Çetinkaya, Kayseri-Boğazköprü- Ulukışla- Yenice inizierà.

TCDD hà cooperatu cù i guverni lucali per sviluppà u sistema ferroviariu in u trasportu publicu urbanu. I prughjetti Egeray in Izmir, Başkentray in Ankara, Marmaray in Istanbul è Gaziray in Gaziantep sò realizati.

Quasi tutta a nostra flotta di veiculi chì hà finitu a so vita tecnica hè rinnuvata è a priorità hè data à a so pruduzzione in e nostre fabbriche. Trà u 2002 è u 2012, 12 treni d'alta velocità, 32 treni di trasportu, 12 treni DMU, ​​89 treni elettrici diesel è 4 treni domestici DMU sò stati fabbricati.

I Centri Logistici sò stabiliti

A custruzzione di 19 prughjetti di u centru logisticu, chì hè unu di i bisogni di u trasportu cumminatu di merchenzie, hà iniziatu è alcuni d'elli anu cuminciatu à operare. Samsun, Usak, Halkalı I Centri Logistici sò stati messu in opera è e prime fasi di Denizli-İzmit-Eskişehir è Kayseri sò state cumpletate. I travagli di Eskişehir 2nd Stage è i travaglii di custruzzione di Erzurum 1st Stage è tuttu Balıkesir sò stati iniziati, è u travagliu nantu à altri centri logistichi cuntinueghja.

E nostre stazioni è stazioni storicamente impurtanti sò state mudernizate è rinnuvate in cunfurmità cù a so identità per diventà u centru di attrazione per a vita urbana.

Trà u 2003 è u 2011, 1.085 km di novi ferrovie sò stati custruiti. A custruzzione di a ferrovia d'alta velocità è cunvinziunali di 2.078 XNUMX km cuntinueghja. L'istituzione di a rete ferroviaria centrale d'alta velocità chì copre i corridori di Istanbul-Ankara-Sivas, Ankara-Afyonkarahisar-İzmir, Ankara-Konya, cù Ankara essendu u centru, hè stata determinata cum'è u scopu prioritariu.

In questu cuntestu; A sezione Ankara-Eskişehir di u Prughjettu Ferroviariu Ankara-Istanbul hè stata finita è aperta à a Gestione di Treni à Alta Velocità u 13 di marzu di u 2009. Cusì, u nostru paese hè diventatu u 8u paese in u mondu cù a tecnulugia di u Trenu High Speed ​​​​è u 6u paese in Europa. I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu rapidamente in e sezioni Eskişehir-Kocaeli (Köseköy) è Kocaeli (Köseköy) - Gebze. Per d 'altra banda, u prugressu fisicu 50% hè statu ottenutu in a custruzzione di a sezione Eskişehir-Kocaeli (Gebze).

Mentre Ankara-Istanbul scende à 3 ore, u travagliu per a fine di a nostra altra linea YHT, Ankara-Sivas, chì hè sempre in custruzzione, cuntinueghja rapidamente in 2014.

Per tempu in u nostru paese, a Firezione Ankara alta rapidaerazione, annantu à quali hè stata cumplettatu da attrattivi lucali cù u nostru propiu ingegneria è i travagliadori, iniziatu u trasportu di u passengeru 24.

Cù MARMARAY, chì offre una soluzione à longu andà à u prublema di trasportu di Istanbul, i cuntinenti di l'Asia è l'Europa seranu cunnessi l'un à l'altru da un sistema di ferrovia ininterrotta sottu u mare. Istanbul, chì hè trà e pochi cità in u mondu cù a so struttura; avarà un sistema ferroviariu mudernu urbanu è interurbanu sicuru, còmode, durable. U tempu di viaghju serà accurtatu è u numeru elevatu di passageri di treni di trasportu avarà un viaghju più còmode è u sognu di 4 anni serà realizatu.

In MARMARAY, induve i travaglii di custruzzione sò realizati rapidamente; Tutti l'elementi di u tubu 11 sò stati posti nantu à u fondu di u mari à una prufundità di 40-60 m, è u tunnel di tubu di 1.387 m di longu hè stata cumpletata, chì furnisce una cunnessione di andata e ritorno cù i tunnel di terra trà l'Europa è l'Asia. A prima parte di u prugettu hè destinata à esse messu in serviziu in u 2013.
250 treni d'alta velocità, capaci di accelerà finu à 12 km / h, sò stati furniti per u trasportu di passageri nantu à a linea di Ferrovia d'Alta Velocità. Inoltre, cuntinueghjanu i travaglii per a fornitura di 300 treni d'alta velocità capaci di accelerà finu à 7 km à l'ora.
A custruzzione di i prughjetti di Ferrovia d'Alta Velocità Ankara-Sivas, Ankara-Bursa è Ankara-İzmir, chì custituiscenu u corridore Est-Ovest di u nostru paese, cuntinueghja ancu. A preparazione di u prugettu per a Ferrovia Sivas-Erzincan High Speed ​​​​, chì hè stata inclusa in u prugramma d'investimentu, cuntinueghja.

In più di a custruzzione di e Ferrovie d'Alta Velocità è Convenzionale, tutte e strade sò state guasi ricustruite è un totale di 2003 km di strade sò stati rinnuvati trà u 2011 è u 6.455, è 60 kg / m rails è traverse di cimentu di tipu B 70 sò stati utilizati per u prima volta. In u scopu di i travaglii, a linea İzmir-Aydın hè stata rinnuvata per a prima volta in 159 anni. Inoltre, da u 2003 à a fine di u 2011; 1.832 rinnuvamenti di truss è 171 saldature di ferrovia sò stati fatti.

Cooperemu cù u settore privatu domesticu è straneru per sviluppà l'industria ferroviaria avanzata. A fabbrica di veiculi ferroviari EUROTEM hè stata stabilita in Sakarya cù u partenariatu di HACO (Turchia), ASAŞ (Turchia), HYUNDAİ-TCDD. I set di Marmaray sò sempre pruduciuti in a facilità. In cullaburazione cù TCDD, a Fabbrica di Interruttori di Treni d'Alta Velocità (VADEMSAŞ), Erzincan Rail Fasteners Factory è Sivas High Speed ​​​​Train Concrete Sleeper Factory sò stati stabiliti in Çankırı. Per e linee YHT

Una cooperazione strategica hè stata stabilita cù a Cumpagnia di l'Industria Meccanica è Chimica per pruduce i set di roti furniti da l'esteru finu à avà in Kırıkkale. In u risultatu di i sforzi per stabilisce una industria ferroviaria domestica, a dependenza straniera serà eliminata è u nostru paese puderà esportà prudutti in a so regione.

L'obiettivi di TCDD 2023 sò stati determinati à u 10u Cunsigliu di Trasportu. Decisioni impurtanti sò state pigliate in stu Cunsigliu, è a mappa di u sistema di trasportu hè stata tracciata. In questu quadru, 2023 miliardi di dollari di l'investimentu di 350 miliardi di dollari da fà in u settore di u trasportu finu à u 45 seranu fatti in e ferrovie.

In questu cuntestu; - Custruzzione di 2023 mila chilometri di nova rete di treni à alta velocità per u 10. Hè destinatu à custruisce 2023 mila chilometri di linee cunvinziunali novi finu à u 5. Hè destinatu à custruisce 2023 chilometri di linee di treni d'alta velocità è 2035 chilometri di linee cunvinziunali trà 2960-956. Alcune di queste sò previste per esse realizate cù u mudellu build-operate-transfer (BOT).

In u risultatu, quandu ghjunghjemu à l'ugettivi in ​​u 100, u 2023 anniversariu di a nostra Republica, u nostru paese averà un sistema di ferrovia mudernu, chì era ancu u sognu di Great Leader Atatürk.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*