I treni domestici è e roti di u sistema ferroviariu seranu prudutte per a prima volta in Turchia

L'istituzione di l'Industria Chimica è Macchina (MKE) impediscerà l'impurtazioni di circa 100 milioni di dollari à l'annu producendu roti domestici di treni è sistemi ferroviari per a prima volta in Turchia.
Un protokollu hè statu firmatu trà e Ferrovie Statali (TCDD) è l'Istituzione MKE, chì prevede a produzzione di roti. Sicondu stu protokollu, una media annuale di 12 roti monoblocchi è 500 ruote seranu prudutte da MKE per esse aduprate nantu à i veiculi rimorchiati è rimorchiati di TCDD.
Faruk Yenal, Direttore di a Fabbrica d'Armi Pesanti è di l'Acciaio di MKE in Kırıkkale, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì i travaglii di licitazione continuanu per u "Progettu Mono Block Wheel and Wheel Sets", chì serà implementatu in cunfurmità cù u protocolu firmatu trà TCDD. è MKE.
Dichjarà chì l'offerta di u prugettu hè prevista per esse tenuta l'annu prossimu, Yenal hà datu l'infurmazioni seguenti:
"Secunnu u protokollu firmatu trà TCDD è MKE, i roti di i carri rimorchiati è rimorchiati impurtati da l'esteru seranu avà pruduciuti in Turchia. U materiale è a trasfurmazioni di i roti seranu fatti in Turchia. Queste roti seranu aduprate nantu à i treni d'alta velocità di TCDD è i treni di Qatar. U prugettu hè statu preparatu per pruduce 100 mila roti annu. Spergu chì serà offerta in 2013. Tutti i roti di u trenu sò impurtati. In questu cuntestu, circa 100 milioni di dollari di impurtazioni sò fatti annu. Grazie à stu prughjettu, a pruduzzioni di valuta straniera serà impedita ".
Enfatizendu chì micca solu i treni di passageri è di merci utilizati da TCDD, ma ancu e roti di i sistemi ferroviari utilizati da e municipalità in u scopu di u prugettu, seranu prudutte in Turchia, Yenal hà nutatu chì un investimentu di 350 milioni di lire hè destinatu à questu.
Espristendu chì hè previstu di inizià a produzzione in 2017, Yenal hà aghjustatu chì in u scopu di u prugettu, 9 tipi di roti è 3 tipi di fusti di l'assi seranu pruduciuti in e novi unità da esse stabilite in a MKE Heavy Steel and Weapons Factory.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*