U trasportu privatu principiarà nantu à e ferrovie

Cù 16 linee di treni d'alta velocità è investimenti di rinnuvamentu in e ferrovie, seranu custruiti 10 mila chilometri di rete di ferru. U più impurtante, tutti l'ochji sò nantu à i novi investimenti da fà in questu campu è a privatizazione chì vene cun ellu. U Ministeru di i Trasporti, chì hà attribuitu 7.1 miliardi di TL per l'investimenti ferroviari quist'annu, prova di compie l'opere di infrastruttura strutturale è fisica per i sforzi di privatizazione. U periodu per a privatizazione di e ferrovie hè di dui anni.
U tema più caldu in questi ghjorni hè senza dubbitu a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì era chjusa per i travaglii di a linea di treni à alta velocità trà Istanbul è Eskişehir, è u so destinu. E discussioni nantu à a preservazione di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa cum'è un patrimoniu culturale, chì hà attrattu a reazione di u publicu, hà purtatu una volta à l'agenda ciò chì succede in questa disciplina di trasportu, chì hè sempre stata trattata cum'è un figliastru in Turchia è induve quasi nisun investimentu hè statu fattu. dapoi i primi anni di a republica. Quandu avemu vultatu e nostre prughjezzione à i piani d'investimentu di u ministeru è novi rotte per e ferrovie, avemu scontru proiezioni assai impurtanti per l'anni à vene. Per esempiu, Turchia averà 16 linee di treni d'alta velocità da una punta à l'altru è altri 10 mila chilometri di rete ferroviaria seranu messu in opera. Se questi novi investimenti sò realizati, u trasportu ferroviariu, chì media 120 milioni di passageri è 24 milioni di tunnellate di merci, duppierà. Stu investimentu, chì aumenterà a capacità di passageri è di merci, deve ancu esse valutatu cum'è passi forti fatti nantu à a strada di a privatizazione di e ferrovie. Comu hè cunnisciutu, u ministeru hè statu ristrutturatu in nuvembre è a Direzzione Generale di Regulamentu Ferroviari hè stata incaricata di gestisce l'infrastruttura fisica, un pilastru impurtante di privatizazione in u ministeru. U travagliu nantu à a regulazione legale è l'infrastruttura fisica, chì u settore privatu aspetta ansiosamente, duverà uni pochi d'anni più.
U PRIMU PASSU hè statu fattu
U primu passu chì apre a strada per a liberalizazione di e ferrovie hè statu fattu in realtà dui mesi fà. Esaminendu esempi in u mondu in quantu à l'operazione è u trasportu di a ferrovia, u Ministeru di i Trasporti hà prima ristrutturatu l'istituzione. Comu hè cunnisciutu, TCDD, cum'è una impresa cummerciale publica, in realtà regula u settore ferroviariu.
Quandu i studii nantu à u settore ferroviariu in u mondu sò esaminati, u ministeru hà rimbursatu e maniche per adattà trè strutture separati à Turchia: quelli chì furniscenu servizii d'infrastruttura, quelli chì realizanu attività di trasportu è quelli chì facenu regulazioni settoriali, è creanu. una Direzzione Generale di Regolamentazione Ferroviaria in u so corpu cù u Decretu Lege.
Cù stu regulamentu, u Ministeru hà u scopu di realizà l'attività di trasportu ferroviariu in una manera ecunomica, rapida, còmuda è sicura, sicondu i bisogni ecunomichi, suciali è sviluppi tecnichi, è cù stu studiu hà ancu eliminatu a mancanza di infrastruttura legale in quantu à u separazione di istituzioni chì facenu rigulamenti riguardanti u settore. Dopu stu passu legale, hè previstu chì u prucessu di privatizazione in u trasportu ferroviariu serà cumpletu cù l'intruduzioni di novi linee è investimenti.
A PERSONALIZZAZIONE VENGA
Sicondu u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım, a privatizazione di e ferrovie ùn durà assai. Binali Yıldırım hà dettu chì 2003 milioni di tunnellate sò stati trasportati per ferrovia in u 10 è sta cifra hè aumentata à 201 milioni di tunnellate in u 24, "Ma hè sempre una perdita. "U cambiamentu strutturale hè necessariu u più prestu pussibule", dice.
Sicondu l'infurmazioni chì avemu ricevutu da u Ministeru, u trasportu ferroviariu privatu serà fattu in un o dui anni, basta chì l'infrastruttura legale è fisica hè furnita. Cù a privatizazione chì u settore privatu hà aspittatu ansiosamente, l'imprese di u settore privatu chì ponu allughjà carri è trasportu di merchenzie oghje puderanu ancu operare locomotive. Tuttavia, i travaglii infrastrutturali cum'è stazioni è signalazioni seranu sempre in u duminiu publicu.
I rapprisentanti di u settore privatu, chì aspittàvanu chì i travaglii di l'infrastruttura legale è fisica sò cumpletati per participà à u prucessu di liberalizazione, sò di l'opinione chì i novi investimenti devenu passà per l'area di e fabbriche. Dichjarà chì u trasportu ferroviariu hà un vantaghju di prezzu di 20 per centu in una direzzione è finu à 40 per centu in duie direzzione in paragunà à l'altri spazii, i rapprisentanti di u settore dicenu chì si preparanu per a privatizazione cù novi investitori in questu campu.
U SETTORE PRIVATU hè PRONTU
Durmuş Döven, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Reysaş Logistics, chì hà una parte significativa in u settore di i trasporti, dice chì seguitanu da strettu u prucessu di liberalizazione di e ferrovie. Nutendu chì attualmente anu 700 vagoni è realizanu u trasportu nantu à cinque linee, Döven dice chì u travagliu di u ministeru nantu à questu tema deve esse acceleratu. Nutendu chì à questu puntu, e novi linee duveranu passà per i centri logistichi, Döven hà dettu: "A salvezza di a Turchia si trova in e ferrovie. A privatizazione di e ferrovie, chì sò più efficaci, più sicure è più prezzu di l'altri spazii di trasportu, aprirà a strada per parechji novi investitori. Avemu custruitu un yacht di 35 milioni di dollari finu à avà. "Aghjunghjemu un altru investimentu di 7 milioni di dollari à questa figura questu annu per cumprà novi carri", dice.
U SETTORE PRIVATU ASPETTA
Kale Group, chì hà iniziatu u trasportu ferroviariu in 1997, hè unu di i attori impurtanti in questu campu. Kale Group, chì porta i so prudutti da Bandırma à Tatvan cù i so 65 vagoni, hè ancu trà quelli chì aspettanu u novu prucessu in questu campu. Ilyas Öcal, Railway Operations Manager di Kale Nakliyat, una di e cumpagnie di u gruppu, dichjara chì in e cundizioni d'oghje, i prezzi sò aumentati per via di aumenti successivi di u trasportu ferroviariu è sta zona hè diventata prufittuosa per viaghji chì superanu 600 chilometri. Per quessa, Öcal dichjara chì a liberalizazione in u trasportu ferroviariu hè essenziale è dice chì seguitanu u prucessu legale per l'investimentu.
Un altru attore impurtante in u trasportu ferroviariu hè Arkas Group. Videndu a ferrovia cum'è u canali più impurtante per riduce i costi di trasportu, Arkas hà fundatu Ar-Gü, una cumpagnia di trasportu ferroviariu, in 2003. Ar-Gü hà acquistatu 2011 vagoni da Tülomsaş in 115, aumentendu u numeru di vagoni in a so flotta à 6. A cumpagnia pensa à invistisce in locomotive è aumentà u nùmeru di vagoni quandu u settore privatu hè cuncessu i diritti operativi dopu a lege di liberalizazione prevista.
Mentri hè previstu chì u boom in u trasportu aereu sarà ancu in i ferrovii cù liberalizazione, u prugramma d'investimentu di u ministeru, chì si prepara per stu prucessu, hè ancu abbastanza pienu.
7 MILIARDI LIRA INVESTMENT
L'indennità d'investimentu attribuita à stu campu da u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, chì prepara i ferrovie per a privatizazione, in 2012 hè 7 miliardi 100 milioni TL. In i ferrovie, induve 900 chilometri di rinnuvamentu di a strada seranu realizati quist'annu, l'enfasi in u prugramma d'investimentu 2012 serà nantu à e linee di treni d'alta velocità.
Mentre chì e linee Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya YHT sò state finite, a custruzzione di e linee Eskişehir-Istanbul è Ankara-Sivas YHT, chì hè a 2ª Tappa di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, cuntinueghja. In più di sta linea, chì riducerà a distanza trà Ankara è Istanbul à 3 ore, l'altra linea, u prughjettu Ankara-Sivas, chì hè in custruzzione, serà finita in 2014. Inoltre, u travagliu cuntinueghja nantu à i prughjetti di treni d'alta velocità à doppia pista, elettrici è signalati adattati per a velocità di 250 km trà Ankara-Izmir, Sivas-Erzincan è Bursa-Bilecik. In fattu, a custruzzione di i prughjetti di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Izmir è Sivas-Erzincan hè destinata à inizià questu annu. Ci sò 2011 linee YHT da esse custruite trà 2023 è 16. A durata tutale di sti linee di novu stabilitu hè di 10 mila chilometri.
In più di i travaglii di a linea di treni d'alta velocità per u trasportu di passageri, u prugramma d'investimentu di u Ministeru di i Trasporti include prughjetti per u trasportu di merci.
24 vagoni di merci più seranu aghjuntu à e ferrovie, induve 2012 milioni di tunnellate di carichi sò trasportati oghje, in 537. Cù questi investimenti, a parte di e ferrovie in u trasportu hè prevista per esse 2023 per centu in merci è 15 per centu in passageri in 10.

Surghjente: http://www.myfikirler.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*