U partenariatu TCDD cù TÜVASAŞ continuerà

U vicepresidentu di Türk-Transport Sen, Cihat Koray, hà dettu chì TÜVASAŞ resterà cum'è una filiale di TCDD dopu l'ultima emenda à a nova lege ferroviaria, chì si dice chì serà legalizzata in uttrovi.
Affirmando chì una riunione hè stata tenuta in quantu à u prugettu di lege in a riunione à a quale hà participatu u direttore generale di u Trasportu Turcu You TCDD, Süleyman Kahraman, Koray hà dettu: "Saria più currettu di stabilisce TÜRKTREN AŞ, chì hè cunsiderata cum'è una sussidiaria di nova creazione. TCDD è altre disposizioni in u prugettu di lege. Avemu datu u nostru parè Comu hè cunnisciutu, TÜVASAŞ, chì hè stata prima preparata in 2008 è rivista in 2011, hè stata separata da TCDD è trasfurmata in una Entità Statale Ecunomica. Sta trasfurmazioni hè stata l'iniziu di un prucessu incertu per TÜVASAŞ. Cum'è l'Unione di i Trasporti Turchi, in particulare a filiera Sakarya, avemu oppostu à sta trasfurmazioni. I nostri sforzi cumuni è a pusizione cù e nostre filiali Sivas è Eskişehir, induve si trovanu altre filiali, sò stati efficaci à impedisce sta trasfurmazioni à a fine. In cunsiquenza, TÜVASAŞ hè stata una filiale di TCDD secondu u prugettu finale di a Legge.
Stu sviluppu hè una bona nutizia per TÜVASAŞ è Sakarya. U sicondu sviluppu pusitivu hè; Accettazione di u nostru certificatu di qualificazione, chì avemu sottumessu a settimana passata per participà à l'offerta per a riparazione è a riparazione di l'autobus di passageru per esse apertu da Bulgaria. Questu significa chì pudemu participà à l'offerta per più di 100 vagoni riparati da esse aperti in i ghjorni à vene. Questu hà da cuntribuisce sia à l'aumentu di u nostru putenziale cummerciale sia à a trasformazione di TÜVASAŞ in una marca internaziunale in u settore di i vagoni di passageri.

Surghjente: http://www.anadolumedyagrup.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*