U Target Share of Domestic Production in Silkworm Domestic Tram hè di 70 per centu

A parte di i sistemi ferroviari in u trasportu publicu in Turchia hè in crescita ogni ghjornu. A pruduzzione di tram, chì richiede alta ingegneria, hè ghjunta à a vita in Bursa. Siemens è Durmazlar Cù a cooperazione, u primu trammu domesticu chì a certificazione hè stata cumpleta hè statu svelatu.
Bursa mostra avà u so rolu in l'industria automobilistica mundiale in u campu di i sistemi ferroviari. Supportu da a Municipalità Metropolitana di Bursa, Siemens è DurmazlarU primu trammu domesticu cun certificazione cumpleta, Silkworm, pruduttu in cuuperazione cù , hè statu introduttu à u stand Siemens à a fiera Eurasia Rail tenuta in Istanbul in marzu.
Introduttu in un ambiente induve u bilanciu attribuitu à e ferrovie supera u bilanciu attribuitu à l'autostrade per a prima volta in Turchia, Silkworm faciliterà l'accessu di Bursa à i so futuri obiettivi di trasportu ferroviariu. Silkworm, chì usa u mutore elettricu è i cumpunenti tecnologichi di Siemens per i sistemi ferroviari chì si sò pruvati in u mondu sanu, hè previstu di esse dumandati da l'esteru è da altre municipalità chì si preparanu per i sistemi ferroviari. ''U U DISEGNU S'IA ISPIRU DA U VORME DI SETA''
Taha Aydın, u coordinatore di u prughjettu di u tram, hà dichjaratu chì i valori specifichi di a cità sò stati utilizati in tecnulugia di tram, generalmente chjamati "vehiculi di strada", è hà dettu: "Siccomu Bursa era u puntu di partenza di a Strada di a Seta, avemu ancu pensatu à u verme à seta. Avemu sviluppatu u disignu di u tram basatu annantu à questu. Dunque, questu hè a diffarenza da quelli simili ", disse.
Aydın hà enfatizatu chì ci sò differenze significative in e parti tecniche in movimentu di u tram domesticu, in particulare in i sistemi d'automatizazione è di cuntrollu, cumparatu cù i so omologhi, è hà dettu:
"Quandu avemu cuncepimentu questu, l'avemu specificamente cuncepitu per avè l'ultime tecnulugia è esse aperti à R&D. In fatti, hè accadutu. U puntu chì avemu ghjuntu avà hè chì sò i nostri cuncurrenti cù l'Europa, sò a listessa tecnulugia, è ancu a tecnulugia chì avemu aduprà fora di elli. Ùn parlemu micca di sta tecnulugia avà, ma hè un cuntrollu automaticu. In altri palori, stu veiculu hà ancu un cuntrollu di sicurezza stradale è ferroviaria remota. Quandu hè necessariu, in situazioni d'urgenza, pò mette u veiculu nantu à l'autopilotu è ferma in modu sicuru. Perchè questi sò veiculi chì operanu in ciò chì chjamemu sistemi di trafficu mistu, per quessa anu vantaghji in questu sensu. Avemu avà righjuntu i standard mundiali è pensemu chì andemu ancu al di là di elli.
A TASA DI LOCALITÀ hè 55 PERCENT, TARGET hè 70 PERCENT
Aydin, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à a tarifa di a località di u veiculu, hà dettu:
"Attualmente, avemu righjuntu u 54-55 per centu, ma ci hè solu una situazione sfurtunata; Ùn ci hè micca una subindustria ligata à e tecnulugia di u sistema ferroviariu in Turchia. Ancu s'ellu hè, ùn hà micca una certificazione à i standard europei. Ancu s'è simu assai boni in l'automobile, ùn simu assai boni in i sistemi ferroviari è in e tecnulugia ferroviarie. Dunque, avemu da cumprà parechji cumpunenti da l'esteru. Cum'è a dumanda aumenta in u futuru, u ritmu di localizazione cresce ancu. Stimu chì avemu da localizà stu veiculu finu à u 70 per centu. Questa hè una bona tarifa per sta tecnulugia.''
Aydın hà dettu ancu chì un veiculu hè custituitu da 5 moduli è hà dichjaratu chì, ancu s'ellu avia 3 moduli in u so disignu iniziale, anu aumentatu u numeru di moduli à 5 per aumentà a capacità di rotazione.
Indittendu chì u veiculu avarà ancu un mercatu internaziunale quandu passa i testi internaziunali, Aydın hà dettu: "U nostru scopu hè assai altu, cusì i disinni sò stati fatti in cunseguenza. Passeremu tutte e teste internaziunali è cuminciamu à trasportà i passageri dopu avè cumpletu a certificazione necessaria. Pensu chì un tali veiculu avarà grandi chance sia in casa sia in l'esteru. "Perchè dichjaremu chì pruduciamu un veiculu chì ùn hè micca prezzu, ma assai economicu", disse.
SPECIFICAZIONI TECNICHE DI U TRAM
Durmazlar U tram, chì cuntinueghja à esse pruduciutu in a macchina, hà una capacità di 205 passageri, di i quali 277 sò in piedi, hà un corpu d'acciaio di 5 cabine, un tipu flessibile di 4 articulazioni, vetru culuratu, un revestimentu compositu resistente à fiamma è hè aria. -condizionatu.
U pesu di u veiculu, chì hè 48 tunnellate in cundizione normale, righjunghji 60 tunnellate in cundizione carica.
U veiculu, chì hà una putenza tutale di trazione di u mutore di 400 KW è un rendimentu di scalata di pendii di 8,6 per centu, hà un sistema di cuntrollu elettronicu di u tactile LCD equipatu cù laser. U sistema di trazione motorizatu di i tram, chì serà dotatu di l'ultime tecnulugia in quantu à l'equipaggiu di cunfortu è di sicurità, hè furnitu da Siemens.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*