AK Party Lifts Train da Kayseri à Ankara per u Cungressu

U presidente provinciale di Kayseri di u Partitu AK, Ömer Dengiz, hà dettu chì assisteranu à u grande cungressu chì si terrà dumenica cù circa mille membri di u partitu, cumprese 21 delegati, è 700 d'elli, cumpresu ellu stessu, ghjunghjeranu à Ankara cù u trenu chì chjamanu "Trenu biancu". ". Dengiz hà dettu:
"Avemu implementatu un cuncettu diversu, sfondendu novi terreni in Turchia, per attirà l'attenzione à e ferrovie è per assicurà chì i nostri delegati ghjunghjenu à u grande cungressu in Ankara in modu sicuru è in massa. "Avemu affittu u trenu di u Partitu AK custituitu di 2 locomotive è 11 vagoni, chì seranu custruiti dumenica, per 18 mila TL è pagatu u prezzu in cash".
I ghjovani, e donne è l'omi di u partitu si sò ghjunti in i vagoni di u trenu chì hè statu tiratu à a stazione di Kayseri è l'inspeccionavanu. U presidente provinciale di u Partitu AK, Ömer Dengiz, mentre mostrava l'internu di u vagone à i ghjovani è e donne, hà dettu: "Pensu chì avete capitu perchè avemu preferitu a ferrovia. "Hè un viaghju còmode è sicuru", disse. Dengiz hà dichjaratu chì 300 di i membri di u partitu chì ùn ponu micca piglià u trenu è avè bisognu à andà in Ankara in anticipu viaghjanu in autobus è vitture.
L'HAN DECURATU CUN POSTERS ERDOĞAN E BANDIERI
Intantu, i ghjovani di u partitu anu appiccatu una perla maligna fatta di palloncini, un poster di u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan, è una bandiera turca da i dui lati, nantu à a locomotiva. A bandiera di u Partitu AK hè stata posta da i dui lati di e locomotive è di i vagoni cù e parolle "Grande nazione, grande putenza". U segnu "Target 2023" hè statu appiccicatu. U trenu chjamatu "Trenu biancu", affittatu da l'Organizazione AK Party Kayseri, partirà da a stazione di Kayseri à Ankara à 22.00 dumani. U trenu serà in a stazione di Ankara versu 06.00:22.00 dumenica matina. U trenu speciale parterà da Ankara à XNUMX:XNUMX dumenica per vultà in Kayseri.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*