E duie più grandi cumpagnie di l'Austria è l'Italia participeranu à l'offerta di teleferica di Alanya

Quandu u cuntu à a rovescia principia per a più grande offerta tenuta da a municipalità di Alanya finu à a data, hè statu amparatu chì e duie più grandi cumpagnie di l'Austria è l'Italia participanu à l'offerta per u Prughjettu di Telecabina chì si terrà u 6 di settembre, è duie cumpagnie domestiche anu fattu. ricevutu una specificazione. A cumpagnia austriaca Doppelmayer è l'italiana Leitner sò cunnisciute cum'è e cumpagnie chì facenu i più famosi prughjetti di funivia in u mondu.

A municipalità d'Alanya, chì hà messu l'offerta per u Prughjettu di Telecabina, a custruzzione di scala mobile / banda è 20 anni di funziunamentu, chì hè prevista à esse custruitu trà u Distrettu di Çarşı, u Castellu di Alanya è a Porta Ehmedek, accantu à e strutture suciale municipali nantu à u SARAY District, Güzelyalı Street, ferà l'offerta u sei di settembre. Hè statu informatu chì u valore di l'affittu annuale stimatu di u Prughjettu Cable Car, chì costarà 18 milioni di TL in totale, serà 60 mila TL è a quantità di guaranzia temporale serà 610 mila TL. U sindaco Hasan Sipahioğlu, chì hà purtatu u prublema à l'agenda in a riunione di u Cunsigliu Municipale di Alanya tenuta in ferraghju 2012, hà datu infurmazioni nantu à u prugettu.

"I TURISTI SI INTEGRARÀ À A CITTA'"

Spieghendu chì a municipalità d'Alanya ùn puderia micca implementà u prugettu, chì hà da costu una stima di 17-18 milioni di lire, Sipahioğlu hà dettu chì ci sò cumpagnie chì sò disposti à implementà u prugettu cù u mudellu di build-operate-trasferimentu. Sottulineendu chì u prughjettu di a funivia darà benefici significativi à u turisimu di u distrittu, Sipahioğlu hà dettu: "Perchè e cumpagnie chì portanu i turisti in u Castellu di Alanya in autobus li dannu 30 minuti, è poi alluntananu i turisti da a cità. Cù stu prughjettu, integreremu i turisti cù a cità. Sicondu l'infurmazioni ottenute da a municipalità di Alanya, prima di l'offerta chì si terrà u ghjovi 6 di settembre, duie di e cumpagnie più impurtanti in u mondu anu mandatu una squadra in Alanya per avè esaminatu a regione è quandu era cunvinta chì u prughjettu era un affari prufittuali, hà ricevutu una specificazione di 1.180 TL da a municipalità di Alanya.

U 2013 FINIMÀ À U PRINCIPIU D’ESTATE ?

Hè dichjaratu chì a cumpagnia austriaca Doppelmayer è l'imprese italiane Leitner, chì vincenu l'offerte per a custruzzione di funivia in stazioni di ski impurtanti è cità di l'Alpi svizzeri, Francia, Italia è i Stati Uniti, è chì sò accettati cum'è l'autorità in u mondu. entrerà in una corsa feroce participendu à a licitazione u 6 di settembre. Intantu, in più di l'imprese austriache è italiane, duie imprese turche anu ancu ricevutu specificazioni per participà à l'offerta. Hè dichjaratu chì Doğukan è Baltek Gayrimenkul participaranu à l'offerta è cumpetenu cù cumpagnie austriache è italiane. Hè aspittatu cù impazienza se a cumpagnia vincitrice, chì cumminciarà à travaglià 15 ghjorni dopu à l'offerta, trasmette u travagliu in un annu.

Fonte: Yenialanya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*