U prughjettu di Alanya Cable Car hè in licitazione per a seconda volta

L'offerta per u Prughjettu Cable Car, chì ùn pudia esse realizatu per via di u fattu chì a cumpagnia chì participa à l'offerta hà fattu una pruposta sottu a specificazione, serà rinnuvata u ghjovi 27 settembre.
Sottu a presidenza di u sindaco di Alanya Hasan Sipahioğlu, à a riunione di u Cumitatu di a Municipalità di Alanya ghjovi 6 di settembre, l'offerta per u Prughjettu di Telecabina prevista per esse custruitu trà Damlataş Social Facility, u Castellu di Alanya è a Porta Ehmedek hè stata discussa, ma l'offerta ùn pudia micca. esse realizatu perchè l'offerente hà fattu una offerta sottu à e specificazioni di l'offerta. A municipalità di Alanya, chì hà fattu alcune modifiche è aghjunte à e specificazioni di l'offerta, metterà in licitazione u prugettu di novu ghjovi 27 settembre. U prughjettu include u Prughjettu di Telecabina, chì hè prevista per esse custruitu trà u Distrettu di Çarşı, u Castellu di Alanya è a Porta Ehmedek, accantu à e Stazioni Suciali Municipali nantu à Saray Mahallesi, Strada Güzelyalı, è a custruzzione di l'escalator / banda è u trasferimentu. à l'amministrazione à a fine di u periodu operandu per 20 anni. U valore annuale stimatu di l'affittu di u Prughjettu di Cable Car, chì hè annunziatu per custà 18 milioni di TL in totale, serà di 60 mila TL è a quantità di garanzia temporale serà 610 mila TL.
Per d 'altra banda, l'offerta per l'acquistu di materiali per rinnuvà l'acqua potabile è a rete di fognaria di Alanya si terrà oghje à 10.00:XNUMX.

Surghjente: http://www.haberalanya.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*