A Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara Istanbul serà aperta in 2014

Binali Yildirim
Binali Yildirim

U Ministru Binali Yıldırım hà datu un calendariu per i prughjetti giganti. U Ministru Yıldırım hà dettu chì u trenu d'alta velocità trà Istanbul è Ankara serà finitu in u primu trimestre di u 2014, è u terzu aeroportu da esse custruitu in Istanbul serà finitu in 3.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà datu una data chjara per i dui prughjetti giganti. U Ministru Yıldırım hà dettu chì anu u scopu di apre a prima fase di u terzu aeroportu chì serà custruitu in Istanbul da u 2016. Yıldırım hà annunziatu chì u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul serà messu in opera à u principiu di u 2014. Parlendu à l'apertura di a Fiera AIREX, chì hà iniziatu ieri, Yıldırım hà dettu chì a congestione in l'aeroportu di Atatürk ùn hè micca una situazione sustenibile à longu andà. Yıldırım hà dettu: "Hè per quessa chì avemu decisu di custruisce u novu Aeroportu di Istanbul. Avemu principiatu u prucessu. U nostru scopu hè di inizià a custruzzione di stu aeroportu in pocu tempu è di mette in serviziu a prima fase di l'aeroportu, chì parzialmente alleviarà u trafficu quì, da 2016. Cusì, vulemu cuncintrari u trafficu di transitu è ​​u cuncettu di l'aeroportu hub in Istanbul. "Avemu decisu di fà d'Istanbul u puntu di scontru di u trafficu chì scorri da u punente è l'est", disse.

Ùn ci hè micca cumprumissu se u mo babbu vene da a tomba

Yıldırım, chì hà ancu annunziatu i novi obiettivi di a Turchia in l'aviazione 2023, hà nutatu chì Turchia serà un paese induve 2023 milioni di persone vole in 375 è hà dettu: "Almenu un terzu di questi voli seranu fatti da a regione di Istanbul è u trafficu annuale ùn serà micca. cade sottu à 100 milioni. Ci sarà circa 150 milioni di trafficu in Istanbul, forse più. A nostra capacità di l'aeroportu in Türkiye supererà i 400 milioni di passageri. U numaru di l'aviò cummerciale serà ancu almenu duppiu. "U numaru di aerei cummirciali turchi righjunghji 2023 in totale in 2", disse. Dichjarà chì a sicurezza di u volu ùn hè micca un scherzu in l'aviazione, Yıldırım hà dettu: "Ùn accetteremu mai a mentalità di" andate cun ellu, ùn cambiemu micca sta parte o vene è andemu una volta di più "in l'aviazione. A sicurità ùn hè micca negoziabile. "Ancu s'è u mo babbu risuscita da a tomba, ùn aghju micca cumprumissu à a sicurità", disse.

U sistema ferroviariu triplicarà in 10 anni

Intantu, u Ministru Yıldırım, chì hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti dopu l'apertura di l'Heliportu di Kaan a sera precedente, hà dichjaratu chì u sistema ferroviariu di Istanbul duveria almenu triplicatu in 10 anni. Yıldırım hà dettu: "Apriremu Marmaray l'annu prossimu. Apertureremu a seconda traversata di u tubu à a fine di l'annu dopu. Allora u 3u ponte serà apertu. In novu, à u principiu di u 2, u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul entre in opera. Per d 'altra banda, custruemu unu di i più grandi aeroporti in Europa. "Quandu avemu cunsiderà questi, a pianificazione di u sistema ferroviariu di Istanbul duverà allargà finu à 3 chilometri da u 2014", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*