İZBAN, chì hè aspittatu ansiosamente da a ghjente di Torbalı, si trova in u core di a cità.

I travaglii di u Trenu d'Alta Velocità, chì sò aspittati ansiosamente da a ghjente di Torbalı, avanzanu à piena velocità. I travaglii di stallazione di ferrovia è di installazione di traverse anu righjuntu u centru di a cità. I travaglii seranu finiti in 1 mese
U prucessu avanza rapidamente in a linea İZBAN, chì hè allargata da CUMAOVASI à Torbalı. U centru di a cità hè stata ghjunta durante a stallazione di traverse è rails, chì hè a tappa più impurtante di u prugettu. Cù a fine di i travaglii in corso ghjustu accantu à u passaghju di u guvernatore di u distrittu, i rails di a linea İZBAN sò ancu posti da e squadre. Hè previstu chì tutta a linea İZBAN di 1 chilometri serà stallata in 30.2 mese. Mentre i travaglii di l'infrastruttura è di a stallazione di ferrovie di u prugettu intrapresu da TCDD sò stati realizati rapidamente, a municipalità metropolitana di Izmir avia recentemente attribuitu l'offerta per a custruzzione di passaggi sotterranei, passaggi superiori è stazioni.
250 MIL TUNNELLATE DI FILLER USATE
I travaglii cuminciati à l'iniziu di l'annu in u scopu di l'estensione di a linea di u sistema di ferrovia leggera ALIAGA Menderes à Torbalı cuntinueghjanu à piena velocità. Gürsesli A.Ş., chì hà ricevutu l'offerta per 26 milioni di lire. è İnelsan LTD. A maiò parte di i travaglii infrastrutturali di a linea İZBAN, chì hè realizatu da a so cullaburazione ordinaria, sò stati cumpletati. L'imprese di l'imprenditori, chì anu ricivutu l'offerta per a custruzzione di a linea di 30 chilometri, anu realizatu prima a migliurà di a terra in a regione. Dopu hà realizatu travaglii di scavi è di riempimentu. In u scopu di i travaglii di riempimentu, 100 mila metri cubi di scavi è 70 mila metri cubi di scavi sò stati utilizati cum'è a basa di l'infrastruttura. 65 mila tunnellate di PMT sò stati ancu versati. U prughjettu, induve travaglianu 30 persone, 30 camions è 5 machini di custruzzione, hè ghjuntu à a fine.
50 MIL TRAVERS SONO POSTI
Dopu chì i travaglii di riempimentu è di scavazione sò stati finiti, i traversi cuminciaru à esse posti. Lungo a linea di 30 chilòmitri, una traversa serà piazzata ogni 62 centimetri, mentre chì un totale di 50 mila traverse seranu piazzate. Mentre a maiò parte di i dormitori sò stati posti, i travaglii ghjunghjenu à u centru di u distrittu. A linea hè prevista per esse cumpletata un mese dopu in İZBAN, induve u travagliu cuntinueghja in u centru di a cità. Nantu à a linea İZBAN, rails di 72 metri di lunghezza sò disposti per assicurà a durabilità è minimizzà u risicu. Circa 1000 rails seranu posti in u scopu di u prugettu. Per d 'altra banda, dopu chì a municipalità metropolitana di Izmir hà tenutu l'offerta per e stazioni Torbalı è Tepeköy da un totale di stazioni 5 nantu à a linea in lugliu, hà fattu una offerta per stazioni Develi, Tekeli è Pancar u 31 d'Aostu 2012.

Surghjente: bagli.bel.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*