Ministru Bağış: "Istanbul diventerà unu di i centri di suluzione in u mondu"

U Ministru per l'Affari di l'Unione Europea è u Chief Negotiator Egen Bagis hà dettu: "Istanbul serà veramente unu di i centri di suluzione in u periodu à vene cù u so" Canale Istanbul ", Marmaray, u terzu ponte, i prughjetti di trasfurmazioni urbane è di trasportu publicu, cungressi è centri finanziari. , ricchezza storica è cultura".
Egemen Bağış, Ministru di l'Affari di l'Unione Europea è Chief Negotiator, chì hà assistitu à a "Smart Cities Summit" tenuta in l'Hotel Swiss sottu u patrocini di SAMPAŞ, hà dettu chì Istanbul hè una cità di civilizazione è tolleranza. Mencionendu l'avvenimenti in cità induve ùn ci hè micca tolleranza, Bagis hà dettu chì hà cundannatu l'attaccu in Benghazi.
Dichjarà chì Istanbul hè una cità intelligente cù a so tolleranza per seculi, u Ministru di l'UE è u Capu Negoziatore Egemen Bağış hà dettu: "Quandu l'avemu da una perspettiva più generale, hè una di e cità più intelligenti di u mondu. Perchè mentre e persone in diverse parti di u mondu si battevanu per i so valori per seculi, tutte e credenze è tutti i valori campavanu inseme in pace in Istanbul. Ci sò poche cità in u mondu induve moschee, chjese è bacini ponu purtà a pace à l'umanità. Istanbul vene prima trà elli. Ùn ci hè micca prublema in Istanbul chì ùn pò esse risolta. Grazie à Diu, a nostra ricchezza più impurtante in Istanbul hè a nostra tolleranza. A nostra capacità di empatizà unu cù l'altru. Ci hè un guvernu chì affronta i prublemi di Istanbul. "Ci hè un sensu di guvernu lucale", disse.
Dichjarà chì a Smart Cities Summit hè di grande impurtanza per u so scopu, u Ministru Egemen Bağış hà dettu: "Ci hè una energia tremenda in Istanbul. Ci hè un interessu assai seriu in Istanbul da l'est è u punente. Questu hè un indicazione chì a mente di Istanbul hè stata scuperta ancu da altri. In u passatu, quandu avemu dettu Istanbul, avemu sentitu a necessità di dilla à l'esteru. Ma avà, Istanbul hà un valore di marca. Pigliu assai piacè di descriverà Istanbul in u prucessu di negoziazione di l'Unione Europea. À ogni occasione, cercu di spiegà à l'Europeani quantu serà debule una Unione Europea senza Istanbul, quantu povera resterà, è quantu serà veramente una Unione Europea senza Istanbul per l'Unione Europea, micca per Istanbul. Ùn ci hè una altra grande cità in u mondu chì era a capitale di 3 imperi. Ci sò parechje cità in u mondu cù un fiume chì li passa, ma ùn ci hè una altra cità cù un mare chì li attraversa. Ancu s'è no simu un membru di l'Unione Europea, ùn ci hè micca una altra cità chì hè stata scelta cum'è a capitale culturale di l'Europa è a capitale di u sport in dui anni. Questu mostra chì Istanbul hè a nostra più grande carta di vinu è a nostra più grande arma in u prucessu UE di Turchia ", disse.
U Ministru Bagis cuntinuò e so parolle cusì; "E diverse generazioni sò sempre assai impressiunate quandu vedenu Istanbul. Da una banda, e sette colline di Istanbul dà un missaghju assai diversu à Istanbul. Per d 'altra banda, i tuneli chì passanu per quelli sette colline cumincianu à risolve u prublema di trasportu. Semu tutti impressiunati quandu fighjemu a bella siluette di Istanbul. Facemu avanti opere chì ponu dà a stessa qualità di l'umanità à e novi generazioni è à a pupulazione di più di 15 milioni senza spoiling it. U cuncettu di cità intelligenti hè un cuncettu chì hè ghjustu cuminciatu à vene in u mondu, ma hè sempre esistitu in queste terre per via di u so scopu. Perchè esse intelligente prima richiede canali di cumunicazione aperti chì ponu utilizà a mente. U dialogu deve esse apertu. Fortunatamente, simu cuscenti chì rapprisentamu una grande ricchezza cù tutte e nostre differenzi in questa grande cità. Quì in u mondu, vedemu i prublemi in a cità, chì ùn hè micca cunnisciutu di questu. Sapemu cumu vede Istanbul, a cultura di vive inseme in Istanbul, cum'è una fonte d'ispirazione ".
"I CONDANNU L'ATTACCU IN BENGHAZI"
Dichjarà chì u Primu Ministru Erdoğan, chì hà ghjucatu un rolu maiò in u sviluppu di Istanbul è Turchia, hè un mudellu per parechji paesi, hà dettu: "Se un capu chì hè surtitu da u core di Istanbul và in Egittu oghje, 2 mila persone sò. salutatu da 20 mila persone in a moschea dopu à una preghiera di u venneri in Libia. Quandu s'hè indirizzatu à i 30 mila persone chì l'aspittavanu davanti à ellu, disse: "Ùn àbbiate paura di a secularismu, sò un musulmanu devotu cum'è tè, ma. Sò u primu ministru di un statu di dirittu demucraticu, suciale è seculare. S'ellu pò dì "Sò unu di i capi di un paese cù l'economia più rapida in Europa", hè dovutu à a nostra capacità di dimustrà chì Turchia è Istanbul sò e cità più uccidintali à l'est è e cità più orientali in u punente. . Oghje, Istanbul hè a cità più asiatica in Europa, è a cità più europea in Asia. In i ghjorni à vene, cù u prughjettu Kanal Istanbul, Marmarayla, u so terzu ponte, trasfurmazioni urbane, prughjetti di trasportu publicu veloci è spaziosi, cungressi è centri finanziarii, è mentre tutti questi sò accaduti, Istanbul serà veramente unu di i centri di attrazione in i ghjorni à vene. u mondu cù a so ricchezza storica, a so struttura è a so cultura.
Egemen Bağış hà dettu chì i guai ùn saranu micca in e cità tolleranti, hà valutatu l'avvenimenti in Benghazi è hà dettu: "Da avà, avemu bisognu di dimustrà quella tolleranza in tutte e cità. In questu cuntestu, cundannu l'attaccu chì hè accadutu ieri in Bengasi. Ma ancu cundannà tutti l'insulti à u sacru di e persone. Hè per quessa chì vogliu enfatizà quantu hè impurtante u missaghju di Istanbul per u mondu, in u scopu di queste cità intelligenti ", disse.
U Ministru Bagis cuntinuò e so parolle cusì; "Istanbul Simu andati à Bruxelles per dumandà. Avemu capitu qualcosa. Per a prima volta in a storia di a Republica, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul è u guvernatore di Istanbul sò andati inseme à l'esteru per a prima volta. Puderete imagine l'annu 2005, ùn ci hè mai statu un tali dialogu finu à avà. Vecu chì Turchia cumencia à esse una fonte d'ispirazione ancu per i membri di l'UE. Per l'ultimi 10 anni, a più grande proporzione di u budgetu va à l'educazione. Questu hè u più grande simbulu, signale di i boni ghjorni à vene. Hè u precursore di e cità intelligenti. Credu chì site nantu à a strada bona ".

Fonte: Haber FX

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*