Sistema di trenu leggeru à Erzurum

U travagliu di tram in Erzurum hà iniziatu ufficialmente
U travagliu di tram in Erzurum hà iniziatu ufficialmente

Sistema Light Rail à Erzurum: U prughjettu di u sistema di ferrovia leggera, preparatu da una sucità americana, hè statu presentatu ieri à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Ahmet Küçükler. U Küçükler, chì hà piaciutu u prughjettu, hà iniziatu a so ricerca di risorse.

In più di u prughjettu di e torri gemelle, di u novu bastimentu di terminale è di i prughjetti di trasfurmazioni urbani chì saranu fatti da MNG Holding, implementaraghju definitivamente u prughjettu di u sistema di ferrovia ligera chì coronarà u nostru travagliu. Avemu travagliatu per fà di Erzurum un centru di attrazione. "Vogliu furnisce e risorse necessarie per u sistema di ferrovia leggera, indipendentemente da u costu", disse.

I ditaglii di u prugettu, chì u presidente hà tenutu in segretu, sò i seguenti: Sicondu questu, u sistema di ferrovia leggera parterà da a porta di Tabriz è anderà à Yenişehir, Yıldızkent Atatürk University è Dadaşkent. Hè statu amparatu chì u sindaco vulia chì u sistema di ferrovia ligera ghjunghje in ogni puntu di a cità è hà avutu u prugettu preparatu in cunseguenza.

Fonte: Giurnale Current

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*