TCDD hà digià iniziatu per u Prughjettu Portu Haydarpaşa

Haydarpasa
Haydarpasa

U ghjornu prima di a decisione di u prughjettu di u Portu Haydarpaşa hè stata firmata, à a riunione di u cunsigliu di TCDD, avia decisu di dà u so spaziu di 1 milione di metri quadrati à l'Amministrazione di Privatizazione. BTS avvisa: u duvere di TCDD hè di operare e ferrovie, micca di furnisce l'affittu.
A decisione finale di l'arrangementu per u Prughjettu di Trasformazione di a Stazione Haydarpaşa è Portu ùn hè micca stata passata da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, ma a Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà decisu di trasferisce a so propria terra à l'Amministrazione di Privatizazione. "Questa decisione di TCDD hè cum'è un mandatu di morte per a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa", dice Yavuz Demirkol, Presidente di l'Unione di Trasporti Uniti (BTS).

Dapoi u 2004, l'urganisazioni non governamentali si sò opposti à u prugettu "Haydarpaşa Port" dicendu chì "ùn porta micca interessu publicu, distrugge i valori naturali è storichi, hè contru à i principii di l'urbanistica, a lege di prutezzione naziunale è universale".

Dopu un longu dibattitu è ​​lotta, a decisione per u portu di Haydarpaşa hè stata passata da u Cunsigliu di a cità u 13 di settembre.
U 12 di settembre, u cunsigliu di TCDD hà decisu di notificà à l'Amministrazione di Privatizazione circa 1 milione di metri quadrati di pruprietà immubiliarii chì li appartenenu in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, l'area Portu è Back, cù u scopu di "integrazione cù a struttura culturale è suciale di Istanbul. è aduprà per generà ingressu per u nostru paese è a nostra urganizazione ". L'applicazione hè stata fatta u 18 di settembre.

"U travagliu di TCDD hè a gestione ferroviaria"

Yavuz Demirkol, presidente di BTS, unu di i cumpunenti di a Piattaforma di Solidarità Haydarpaşa, dice: "Questa decisione di TCDD hè cum'è un mandatu di morte per a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa".

"Sapemu digià chì TCDD hà travagliatu in cooperazione cù u guvernu di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu (AKP) è a Municipalità dapoi u 2004. U fattu chì sta decisione hè stata presa prima di a fine di u prugettu hè ancu una mossa fatta per accelerà u prucessu ".

Comu si ricorda, mentre chì e discussioni annantu à u prugettu cuntinueghjanu, un focu hè scoppiatu in a Stazione di Haydarpaşa in dicembre 2010. Da ferraghju, i servizii di treni principali di passageri è di merci sò stati abuliti, citendu i travaglii di treni à alta velocità trà Gebze è Köseköy.
Demirkol hà dettu: "L'affari di TCDD hè a gestione ferroviaria", è hà dettu:

"Mentre TCDD duveria cumpiendu a so funzione in cunfurmità cù a missione storica di a Stazione Haydarpaşa, hè invucatu chì a stazione è u so circondu sò trasfurmati in una zona affittata, enfatizendu u turismu, l'alloghju è u cummerciu cù un approcciu cummerciale.

"A stazione ùn deve esse chjusa à i treni è u publicu"

Demirkol hà dettu chì e linee di trenu in a Stazione Haydarpaşa deve esse mantenuta:

"A trasfurmazioni di l'area in una zona di prufittu cù u prugettu dannu ancu a struttura storica è naturale. In novu, u publicu hè ingannatu da a minzogna chì a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa ùn serà più necessaria. Tuttavia, abbandunà a funzione principale di a stazione, chì hè a porta d'Istanbul à l'Anatolia, ùn deve mai esse cunsideratu chjusu à i treni è u publicu. Cù un arrangiamentu chì pò esse fattu in u scopu di u Prughjettu Marmaray, e linee di treni. deve esse capace di mantene a so esistenza è a cuntinuità storica.

Fonte: Bianet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*