A chjesa chì hà divisu u Cristianesimu in Haydarpaşa vene à a luce!

Just daretu à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, probabilmente sottu à i rails, ci sò i resti di u palazzu d'estiu di l'imperatori Bizantinu.
Chjesa chì hà divisu u Cristianesimu vene à a luce
A decisione finale di l'arrangementu per a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è u Prughjettu di Trasformazione Portu hè stata appruvata da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Cusì, ùn ci era micca ostaculi à a realizazione di u prugettu. Dopu à l'offerta per u prugettu, chì aspetta l'appruvazioni di u Cunsigliu di i Monumenti, a prima scavatura serà fatta in Haydarpaşa.
U mutivu di a ricunsidirazione di u pianu, chì hè stata accettata da i voti di i membri di u Partitu AK è hè stata demandata da u CHP, era l'incompatibilità trà a fruntiera amministrativa in u primu pianu è a fruntiera SİT. Cù u pianu appruvatu, i rumuri chì i grattacieli seranu custruiti in Haydarpaşa è a stazione serà custruita cum'è un hotel sò stati licenziati, ma quandu u Prughjettu Portu di Haydarpaşa hè ghjuntu à u Cunsigliu Municipale l'annu passatu, ùn ci era micca una risposta chjara à a quistione "Chì sarà. esse u statutu di i resti archeologichi in a regione" chì aghju purtatu in questa colonna.
Aghju avutu a risposta à sta quistione da u sindaco di Üsküdar Mustafa Kara. Neru; Hà fattu dichjarazioni evangeliche in quantu à a ricerca storica cristiana, u turismu turcu è u mondu di l'archeologia.
Just daretu à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, probabilmente sottu à i rails, ci sò i resti di u palazzu d'estiu di l'imperatori Bizantinu. Stu palazzu, chì hè stimatu chì hè statu custruitu duranti u regnu d'Arcadiu, chì era 17 anni Imperatore Rumanu d'Oriente è regnu trà u 395 è u 408, era adupratu per cerimonie è per accoglie l'armata di ritornu da a campagna.
Inseme à stu palazzu, sò famosi i resti archeologichi più impurtanti in a zona di u portu di Haydarpaşa. Kadıköy Appartene à a Chjesa di Sainte Euphemia è a Chjesa di Saint Christophe. In particulare Kadıköy A Chjesa di Santa Eufemia, induve u Cunsigliu di l'Auropa era riunitu, hè di grande impurtanza per u mondu cristianu. In sta chjesa, in u cunciliu chì hà cuminciatu l'451 d'ottobre di u 8 è cuntinuò finu à u 1 di nuvembre, sò state pigliate decisioni impurtanti in quantu à u Cristianesimu è ci era una grande divisione in u mondu cristianu in cunfurmità cù queste decisioni. Quelli chì crèdenu chì Ghjesù era divinu è umanu in a natura, diophysites, è quelli chì crèdenu chì Ghjesù avia una sola natura, si separanu cum'è monophysites è stabiliscenu e so chjese.
Quandu i travaglii per u portu di Haydarpaşa cumincianu in a regione, resti assai impurtanti di u periodu anticu di Istanbul seranu scuperti, cum'è l'scavi di u passaghju di u tubu Yenikapı. U Cunsigliu Municipale, chì hà riconsideratu u pianu per eliminà l'incompatibilità trà a fruntiera amministrativa è a fruntiera di l'area prutetta, hà determinatu chì ùn ci hè micca prublema in quantu à l'area prutetta in l'area à u pede Üsküdar di u Portu Haydarpaşa, Kadıköy Hè ancu chjarificatu a situazione di u bastimentu di a stazione, i silos è i resti archeologichi in u portu.
U prugettu serà trasferitu à l'Amministrazione di Privatizazione Ferroviaria in u Cunsigliu di i Monumenti. Tandu sarà tenuta una licitazione. Partendu da a stazione di autobus Harem in Üsküdar KadıköyIn u Prughjettu Portu Haydarpaşa, chì copre l'area finu à a Fontana Ayrılık in Istanbul, i resti archeologichi sò situati in cinque per centu di a regione. I scavi in ​​questa sezione seranu realizati da a Direzzione Generale di i Musei. Una volta chì i resti sò scuperti, serà decisu cumu si saranu mostrati. U sindaco di Üsküdar, Mustafa Kara, pensa chì i resti ponu esse esposti coprendu cù vetru.
I travaglii di passaghju di tubu in u Bosforu offrenu opportunità uniche per superà e difficultà di scavi archeologichi in Istanbul. S'ellu ùn hè statu per un prughjettu cusì grande, ùn saria impussibile di scavà u Portu di Thedosius, di 1700 anni, in mezu à Aksaray. Un grande prughjettu cum'è u Portu di Haydarpaşa era necessariu per scopre e chjese Sainte Euphemie è Saint Christophe è u Palazzu Arcadius, chì sò cunnisciuti per esse situatu à a parte posteriore di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa.

Surghjente: t24.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*