I Ferroviari anu iniziatu a greva in Spagna

I sindicati opposti à a privatizazione di u settore ferroviariu in u scopu di e pulitiche di austerità di u guvernu anu fattu una greva di 3 ore per a seconda volta dopu u 24 d'aostu. Hè statu annunziatu chì più di treni 261 in totale, 350 di i quali eranu veloci, seranu affettati da a greva di i travagliadori ferroviari. U Ministeru di i Trasporti hà ancu dichjaratu chì u serviziu minimu di 73 per centu serà furnitu.
Mentre chì u guvernu hà u scopu di aumentà a cumpetizione è a qualità in i viaghji in trenu è riduce i prezzi cù e riformi in u settore ferroviariu chì sò previsti per entre in vigore da u 31 di lugliu di u 2013, i sindicati sustenenu chì cù stu pianu, migghiara di travagliadori ferroviari seranu in . periculu di esse licenziatu è u serviziu si deteriorarà.
Per d 'altra banda, ci saranu grevi separati chì copre u settore di i trasporti in l'amministrazioni autonome di Madrid è di a Catalogna durante u ghjornu. I travagliadori di u metro di Madrid feranu una greva di 4 ore ogni matina è sera, quandu u trafficu hè più affollatu, per prutestà a mancanza di un accordu nantu à l'accordi cullettivi è a riduzione di i so salari.
In Catalogna, ci sarà una greva di 24 ore in tuttu u settore di u trasportu publicu cum'è u metro è l'autobus per prutestà i taglii fatti in a lotta contru a crisa ecunomica.

Fonte: A sera

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*