L'offerta di u Sistema Ferroviario di Samsun serà riorganizzata per e Cundizioni di Cuntribuzione Domestica

Una lotta hè ancu esse lanciata per correggere l'offerta di e municipalità di Samsun è Konya, chì ùn anu micca cunsideratu u limitu di 51 per centu.
U Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviariu OSTİM hà decisu di ùn fà un passu in daretu da u requisitu di cuntribuzione domestica di 51 per centu stabilitu in u Metro d'Ankara.
À a riunione tenuta in Ankara OSTİM sottu a gestione di u scrittore di u ghjurnale Dünya Rüştü Bozkurt, l'industriali anu dettu: "51 per centu hè un passu impurtante è un limitu definitu. Ùn ci hè scusa per andà oltre. Turchia pò pruduce sti veiculi ", disse.
In a riunione, induve hè statu nutatu chì l'industria turca puderia facilmente ottene u 70 per centu è ghjunghje à 100 per centu in pocu anni; l'industriali anu toccu l'ostaculi burocratici è esigenu chì e specificazioni sò preparate in cunsultazione cù e cumpagnie.
Hè nutatu chì sti sistemi duveranu esse una pulitica statale, micca una pulitica di u guvernu.
U settore hà ancu iniziatu una lotta per correggere l'offerta di e municipalità di Samsun è Konya, chì ùn anu micca cunsideratu u limitu di 51 per centu.

Fonte: Ntvmsnbc

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*