Turkey Wagon Factory Inc. (TÜVASAŞ) Ripresentò a Turchia in u Best Way à a Fiera InnoTrans

"Inno Trans 2012 Berlin" hè a fiera più grande in u campu di "ferrovia" in u mondu sanu, induve l'innuvazioni in tecnulugii ferroviari, infrastruttura, custruzzione di tunnel è trasportu di passageri è l'ultimi punti di cumpagnie sò esposti. In questu cuntestu, TÜVASAŞ, chì cuntinua a so esportazioni in Bulgaria è Iraq, hà scontru l'intensu interessu di parechje cumpagnie ferroviarie d'Europa, Asia è Africa à a fiera. A delegazione TÜVASAŞ, chì si riunì cù i principali operatori di u mondu, hà tenutu parechje riunioni preliminari in u so stand. A delegazione di TÜVASAŞ hà accoltu ufficiali di parechji paesi, in particulare e Ferrovie Statali Macedoniane, Ferrovie Statali Egiziane, Ferrovie Statali Bulgare, Ferrovie Statali Slovacchia, Ferrovie Statali Sudanesi, Ferrovie Statali Pakistani, Ferrovie Statali Russe. Da e delegazioni di l'affari stranieri, induve sò state fatte riunioni orientate à u futuru, riunioni di cunsultazione è scambii d'idee nantu à novi studii di R&D, circa 3 mila persone in totale sò state trattate individualmente.
À a "Inno Trans 2012 Berlin Fair", u stand TÜVASAŞ, induve i prudutti pruduciuti da TÜVASAŞ in Sakarya anu attiratu una grande attenzione; Parechje delegazioni, espositori è visitatori da u nostru paese, soprattuttu cù i cunsultanti di i Ferroviari Statali di a Republica Turca (TCDD) General Manager Süleyman KARAMAN, TR Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Bin Ali YILDIRIM.
U "Premiu Internaziunale di Qualità Summit" di TÜVASAŞ, ricunnisciutu in 28 paesi principali di u mondu, hè statu ricevutu da u Direttore Generale di TÜVASAŞ, İbrahim ERDİRYAKİ, à a 2012a Summit Internaziunale di Qualità tenuta à a Sala di Cungressu di l'Hotel Marriott Marquis di New York u 26 di Maghju di u 178. unu di l'articuli più interessanti di u so stand. U direttore generale di TÜVASAŞ, İbrahim ERDİRYAKİ, hà dettu: "Avemu fattu unu di i passi sicuri fatti da TÜVASAŞ per diventà una marca mundiale in quantu à a so participazione à a Fiera Inno Trans 2012 di Berlinu", è hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguita; "A nostra participazione à a 'Inno Trans 2012 Berlin Fair', chì resta a fiera più grande è prestigiosa in l'arena internaziunale, hà datu l'uppurtunità di scuntrà cù rapprisentanti di parechji paesi stranieri. Tramindui avemu introduttu i nostri prudutti è, cum'è un fabricatore turcu, ùn avemu micca lasciatu u nostru locu viotu. U stand TÜVASAŞ era u stand più visitatu in u campu di fiera, induve i so invitati sò stati curati personalmente. Cum'è a famiglia TÜVASAŞ, vulemu esse una fonte di orgogliu per a Turchia in ogni campu. Questi sviluppi ci mantenenu, cum'è TÜVASAŞ, constantemente motivati ​​​​è adattati per ghjunghje à scopi più grandi è aghjunghje novi à i nostri successi ".

Fonte: Sakarya Sondakika

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*