L'apertura di Marmaray hè stata avanzata! (Nutizia esclusiva)

L'apertura di Marmaray hè stata anticipata: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà annunziatu chì l'apertura di i prughjetti di a linea Marmaray è Ankara - Istanbul High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ YHT)) tira avanti un mese di più.
U Ministru Binali Yıldırım, chì hè ghjuntu in u Distrittu Osmaneli di Bilecik in elicotteru, hà visitatu u situ di custruzzione Ankara-Istanbul YHT Line Osmaneli. Binali Yıldırım, chì hà tenutu una cunferenza di stampa quì, hà dettu chì e date d'apertura di u Prughjettu Marmaray è i prughjetti di a Linea YHT Ankara-Istanbul, chì avianu annunziatu prima u 29 d'ottobre 2013, sò stati avanzati di un mese. U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì l'apertura di i dui prughjetti si terrà u 30 di settembre di u 2013.
ARRIVATA À A PARTE PIÙ DURA DI A REGIONE
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dichjaratu chì a parte più difficiule di u prughjettu di a Linea YHT Ankara-Istanbul hè stata ghjunta è una linea di 150 chilometri cù tappe difficili si trova davanti à elli. Yildirim hà dettu:
"Questa hè a parte più dura di a regione. Hè una linea di 150 chilometri è custituita principalmente di strutture d'arte. Tunnels è viaducts formanu una grande parte di a strada. Ci sò 50 tunnellati à 35 chilometri di sezione. A durata tutale di sti tunnel hè di 59 chilometri. 16 di elli sò cumpletamente finiti è i 19 restanti sò à u livellu di u 80 per centu. U più grande tunnel apertu serà 7 mila 400 metri. 29 di 15 viadutti sò cumpletamente finiti è u travagliu cuntinueghja nantu à i 13 viadutti restanti. I tunnelli sò 80 per centu cumpleti è i viaducti 75 per centu cumpleti. U travagliu tutale di riempimentu hà righjuntu 14 milioni 500 mila metri cubi. U travagliu di a stallazione di ferrovie hà ancu cuminciatu da l'altra banda. Da avà, una pista di 15 chilometri in a parti miridiunali hè pronta per a stallazione di ferrovia. A cumpatibilità di l'infrastruttura è a superstruttura cù l'altri hè d'impurtanza vitale per a fine puntuale di u prugettu. Dunque, a coordinazione in u prugettu deve esse furnita assai bè. Inseme à a ferrovia, i travaglii elettrici è di signale cuntinueghjanu in parallelu ".
L'APERTURA S'ERA FATTA UN MESI FA
Binali Yıldırım, chì hà dettu chì anu determinatu a data di fine di a linea Ankara-Istanbul YHT trà Eskişehir è Istanbul u 29 d'ottobre 2013, hà continuatu cusì:
"Tuttavia, aghju una cattiva nutizia per voi oghje, ma in realtà hè una bona nutizia. Avemu spustatu sta data à u 30 di settembre di u 2013. E cundizioni eranu cusì. Sicondu 30 September 2013, un novu pianu di cummerciale deve esse preparatu. Micca assai, solu un mese. U cumpletu di tutti i travaglii infrastrutturali previsti cum'è u 20 d'aprile di u 2013 da u 15 di marzu di u 2013 hè necessariu in u novu scopu. Per quessa, avemu bisognu di rivisione u nostru prugramma di travagliu. Cunsiderendu Ankara-Istanbul in u prugettu tutale, ci sò più di 750 strutture d'arti. Attualmente, 2 600 persone travaglianu in questa regione. 200 macchine sò travagliendu. U costu di sta macchina hè più di 29 milioni. Mostra quantu hè impurtante stu prughjettu. Marmaray è YHT. Siccomu sti dui prughjetti sò a continuazione l'una di l'altru, u nostru stimatu primu ministru hà annunziatu sia a linea Marmara sia a linea YHT u 50 d'ottobre. Comu tali, u cambiamentu di data richiede u listessu in Marmaray. Tutti dui si feranu à a fine di settembre. Un tempu assai sfida. Ma avemu fiducia in i nostri contraenti. Anu riesciutu in prughjetti più difficiuli, spergu ch'elli finiscinu ancu questu, superanu bè stu travagliu. Chì i brami di 80 anni di i nostri citadini finiscinu u più prestu pussibule è tuttu u nostru populu prufittà di l'opportunità di trasportu in questa età. In i sondaggi, u numeru di quelli chì dicenu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità deve cuntinuà senza rallentà, indipendentemente da u costu, deve esse allargatu più di XNUMX per centu ".
A dichjarazione di u Ministru Binali Yıldırım chì l'apertura di i prughjetti YHT è Marmaray sò state postponate un mese, "L'apertura sò state fatte prima di l'elezzioni lucali. Cusì, l'aghjustamentu di a selezzione hè stata fatta per l'apertura ".

Fonte: Radikal

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*