I travaglii di u tunnel sò finiti in u prughjettu di Marmaray! Apertura in dicembre 2013!

U travagliu di u tunnel hè statu finitu. Rails sò stati posti per cunnette l'Asia à l'Europa. 315 treni impurtati aspettanu u ghjornu chì cumincianu à operare in Haydarpaşa è Edirne.
U countdown hà principiatu per Marmaray, chì hè chjamatu u prughjettu di u seculu. I scavi archeologichi in i siti di custruzzione, chì anu causatu u ritardu in a data di apertura di u prugettu, sò stati cumpletati. U travagliu di u tunnel hè statu finitu. A custruzzione di a stazione hè ghjunta à a fase finale. Rails sò stati posti in tubi sottumessi è altri tunnel chì cunnetta l'Asia à u cuntinente europeu sottu u mare. 315 treni impurtati sò tenuti in Haydarpaşa è Edirne. A ceremonia d'apertura di Marmaray, chì i prucessi di prova accuminciaranu à l'iniziu di l'estiu prossimu, si terrà u 90 d'ottobre 29, u 2013 anniversariu di a fundazione di a Republica. U prughjettu di Marmaray, chì i fundamenti sò stati posti da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan u 9 di maghju di u 2004, hè avà ghjuntu à a so ultima tappa.
Quandu Marmaray hè finitu, cambierà a faccia di Istanbul cù i sistemi di metro cù quale sarà integrata. Mentre a tarifa di u sistema ferroviariu in i paesi sviluppati hè più di 30 per centu, sta tarifa per Istanbul hè sempre di circa 6 per centu. Quandu Marmaray è altre opere di metro cù quale sarà integrata sò finite, a tarifa in Istanbul hè destinata à esse aumentata à 28 per centu.
APERTURA u 29 ottobre 2013
U prughjettu di Marmaray, chì a fundazione hè stata pusata da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan in u 2004, hè ghjuntu à a so ultima tappa. L'apertura di Marmaray, chì hè stata ritardata di 3 anni per via di scavi archeologichi, si ferà u 90 d'ottobre di u 29, u 2013 anniversariu di a Republica.
1 MILIONI PASSAGERI PER DAY
À l'iniziu di u prugettu, a data di fine hè stata determinata cum'è a fine di u 2008, è a prima prova di prova hè stata prevista per esse u 28 d'aprile di u 2009. In ogni casu, a data di cumpiimentu hè stata ritardata per via di i scavi archeologichi fatti nantu à i scuperti storichi scuperti in i lochi di studiu. Da u 2012, i scavi archeologichi sò stati finiti. Sicondu l'infurmazioni furnite da u Direttore Regionale di DLH Marmaray Haluk İbrahim Özmen, a data di apertura chì i Istanbuliti anu aspittatu cù grandi speranze hè diventata chjara. L'inaugurazione ufficiale serà u 90 d'ottobre di u 29, u 2013 anniversariu di a fundazione di a Republica.
Marmaray, unu di i più grandi prughjetti di infrastruttura di trasportu in u mondu, hà una lunghezza di 76 km. U Manager Regionale di DLH Marmaray Haluk İbrahim Özmen hà dettu chì u primu scopu hè di un milione di passageri per ghjornu. Özmen hà dettu: "Se ci hè dumanda, sta figura pò aumentà à 1 o ancu 1 milione 750 mila". Aduprà e so espressioni. Duranti l'ore occupate, cum'è l'iniziu di u travagliu è a fine di u travagliu, l'intervalli di volu seranu ridotti à 2 minuti.
TRE STAZIONI GIGANTI
Ci sarà un totale di 39 stazioni nantu à a strada di u prughjettu di Marmaray. Trè di elli sò sottu terra. A stazione di Üsküdar hè ancu una di e stazioni più grande di u mondu cù a so lunghezza di 225 metri, larghezza di 75 metri è prufundità di 30 metri. À l'iniziu di u prugettu, era previstu di custruisce l'area sopra a stazione di metro cum'è un centru cummerciale. Tuttavia, u pianu di a stazione hè statu ancu rivedutu per via di a custruzzione di u metro Üsküdar-Çekmeköy iniziata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Sicondu u novu ordine, una stazione di metro serà situata sopra à a stazione di Marmaray. Ci saranu ancu alcune zone per shopping è spaziu di vita. A stazione di Sirkeci, chì hè u puntu di uscita di Marmaray versu u latu europeu, hè à circa sessanta metri sottu à a superficia.
U latu Cerrahpaşa di u distrittu Yenikapı serà ancu urganizatu cum'è un parcu archeologicu. Ci hè ancu un pianu di custruisce un museu in questa stazione. I navi affundati truvati in l'area di u prugettu di Marmaray seranu esposti in stu museu.
YENIKAPI SERÀ U PIÙ GRANDE CENTRO DI TRASFERIMENTU
Yenikapı, chì hè digià un centru impurtante in termini di trasportu marittimu, diventerà un centru di trasferimentu assai grande in pochi anni cù l'integrazione di sistemi di trasportu da 4 linee diverse quì.
Marmaray Regional Manager H. İbrahim Özmen
U METRO LIGERO hè ESTENDU
TERMINAL PRINCIPALE D'ISTANBUL YENİKAPI
Cù u cumpletu di Marmaray è u cumpletu di i prughjetti di metro in corso, Yenikapı diventerà a stazione principale di Istanbul in i prossimi 3-4 anni. U Direttore Regionale di Marmaray H. İbrahim Özmen spiega a nova pusizione di Yenikapı in u trasportu di Istanbul cusì: "A regione Yenikapı hè in realtà diventata u più grande centru di trasferimentu in Istanbul. Quì, i sistemi di trasportu chì venenu da 4 linee diffirenti sò integrati l'una cù l'altru. Comu sapete, unu di elli hè Marmaray. A linea Taksim-Levent, chì hè integrata cù Marmaray, vene à Yenikapı. A custruzzione di a stazione di a Municipalità Metropolitana cuntinueghja ghjustu à u principiu di a stazione di Marmaray. Inoltre, u metro di luce in Vatan Street hè allargatu à Yenikapı. Questu hè ancu per finisce. Inoltre, a linea Beylükdüzü-Bakırköy-Yenikapı cuncepita da a Municipalità Metropolitana hè in a fase di prughjettu. Hè digià un centru impurtante in quantu à u trasportu marittimu. Dunque, Yenikapı diventerà un centru di trasferimentu assai grande in i prossimi anni.

Fonte: Ghjurnale Türkiye

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*