U trenu di l'Esposizione di Russia ghjunghje à a cima APEC 2012 in Vladivastok

U novu trenu d'alta velocità pruduciutu da e Ferrovie Russe (RZD) hè ghjuntu à Vladivastok u sabbatu. U trenu era partitu da Mosca un mese fà. L'ultime tecnulugii sviluppati da e cumpagnie naziunali è straniere ponu esse vistu in questa zona di mostra di roti, chì hà ghjuntu à a cima di l'APEC 2012.
U trenu si firmò in e cità maiò è hà infurmatu i lucali è l'esperti nantu à a storia di RJD è u novu travagliu.
Parlendu à RIA Novosti, u rappresentante di l'Estremo Oriente hà dettu: "U trenu si ferma in dece cità maiò di l'Estremo Oriente, à dì Khabarovsk, Komsomol-na-Amur, Sovertskaya Gavana, Birobican. Vladivastok hè l'ultima tappa di u trenu in u Far East. I participanti di u summit APEC 1, chì avarà da u 9u à u 2012 di settembre, puderanu visità stu cumplessu di esibizioni à roti.
Trà l'esibizioni nantu à u trenu sò mudelli di novi vagoni di passageri di RJD, mudelli di vagoni di merci in cuncepimentu, novi locomotive, treni d'alta velocità "Sapsan" è treni à dui piani "Allegro". I visitori di a mostra puderanu accede à infurmazioni detallate nantu à a storia di e Ferrovie Russe, i so novi prughjetti, è e custruzzioni è i sviluppi ferroviari in corso.
U rappresentante, chì hà fattu una dichjarazione, hà dettu: "Unu di i vagoni hè statu pruduttu cù nanotecnologia. Hè vistu cum'è u megliu prughjettu in a mostra interattiva di "Rosnano". Inoltre, e batterie cù batterie chì ponu pruduce a so propria energia utilizendu l'energia solare sò ancu in mostra ".
Dopu à a cima di l'APEC 2012, u trenu seguirà a stessa strada è torna in Mosca.

Fonte: Voce di Russia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*