Offerta per a funivia è l'escalator in Alanya

A municipalità d'Alanya hà fattu una licitazione per a custruzzione di teleferichi, scale mobili è bande per a migliurà di a reta di trasportu di u Castellu d'Alanya, chì hè candidatu à a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'Organizazione di l'Educazione, a Scientifica è a Cultura di e Nazioni Unite (UNESCO). . L'offerta hè stata attribuita à a cumpagnia italiana di trasportu di funi Leitner Ropeways per 20 anni.
U prughjettu di a funivia, l'escalator è a banda hè stata licitata per a seconda volta da a municipalità di Alanya. A cumpagnia di trasportu di funivia Leitner Ropeways hà vintu l'offerta per u prughjettu di a funivia è l'escalator è a banda chì deve esse custruita accantu à e strutture suciale municipali in Saray Mahallesi, Güzelyalı Caddesi Damlataş, trà Çarşı Mahallesi Alanya Castle Ehmedek Gate. U prughjettu, chì hè statu appruvatu da u Cunsigliu Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale è Naturale di Antalya, costarà 18 milioni di lire.
Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u sindaco Hasan Sipahioğlu hà dettu chì anu realizatu cun successu l'offerta. Esprimendu chì pensanu di cumincià à trasportà i passageri in funivia l'annu prossimu, Sipahioğlu hà annunziatu chì l'offerta hè stata data per 20 anni. Dichjarà chì u prezzu annuale di affittu di u prugettu hè di 60 mila lire, Sipahioğlu hà infurmatu chì riceveranu una parte di 2,75 per centu di u fatturatu. Esprimendu chì a tarifa di trasportu è e cundizioni di travagliu sò determinate da u cunsigliu municipale, Sipahioğlu hà dettu: "U prezzu determinatu da u nostru cunsigliu per a funivia hè di 8 lire".
U Direttore di Prughjettu Leitner Ropeways İlker Cumbul hà dettu chì a quantità stimata di a custruzzione hè stata calculata cum'è 18 milioni di TL è chì pensanu à compie u prugettu in 2013. Esprimendu chì u prughjettu serà custituitu da 8 cabine di 16 persone ognunu, Cumbul hà dichjaratu chì pensanu à trasportà 500 mila persone per annu. In riferimentu à a funzione ambientalista di u prugettu, Cumbul hà dettu: "U sistema hà da travaglià cù zero emissioni è rumore. Serà ancu custruitu cù i disabili in mente ", disse.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*