Cù a privatizazione di TCDD, Alstom farà di Turchia una basa di produzzione è d'esportazione.

Hà suscitatu l'appetite d'investimentu di Alstom francese per a Turchia. Alstom hà ancu annunziatu chì anu da esse interessatu à TCDD s'ellu era privatizatu. U crescente numeru di prughjetti di ferrovia è di sistemi ferroviari in Turchia in l'ultimi anni hà sbulicatu l'appetite d'investimentu di Alstom francese, unu di i giganti mundiali chì operanu in questu campu, per a Turchia. Espristendu chì anu ammiratu u muvimentu di Turchia in i sistemi ferroviari è ferroviari in parallelu cù a so crescita, u Manager di Alstom Transport Europe, Middle East and Africa Gian Luca Erbacci hà dettu chì trasfurmendu a Turchia, chì vedenu cum'è un grande mercatu in sè stessu, in una industria è ingegneria. basa, da quì, Ellu disse chì si fucalizza nantu à esporà à i paesi.
"U mondu guarda attentamente a Turchia"
Participendu à 'Innotrans Berlin 2012', una di e più grandi fiere di l'industria ferroviaria di u mondu, i funzionari di Alstom Transport anu rispostu à e dumande di i ghjurnalisti turchi in una cunferenza di stampa speciale tenuta in u campu di fiera. Dichjarà chì a Turchia hè u mercatu più impurtante di Alstom Transport in a regione induve si trova, u Manager di Alstom Transport Middle East è Africa, Gian Luca Erbacci, hà spiegatu chì Alstom hè ancu espansione u so scopu in Turchia, chì u mondu sanu guarda attentamente cù a so ecunumia crescente. Erbacci hà sottolineatu chì anu cura di Turchia micca solu in quantu à u so propiu mercatu, ma ancu cum'è un centru industriale regiunale è grande. L'offerta aumenta l'appetite per a pruduzzione Cuntinuendu u so sviluppu industriale in parallelu cù a so espansione geografica, Alstom Transport apre e so fabbriche in i mercati in sviluppu o vicinu à questi paesi. A cumpagnia, chì vole pusà a Turchia cum'è un centru industriale regiunale per Alstom, hè ancu assai attenta à l'apertura di un stabilimentu di produzzione per Alstom Transport in Turchia. Dichjarà chì l'offerta di treni d'alta velocità è di metro aperte da TCDD è altre municipalità metropolitane, in particulare a Municipalità Metropolitana di Istanbul, anu suscitatu l'appetite di Alstom per a produzzione in Turchia in questu campu, Erbacci hà fattu e seguenti dichjarazioni nantu à u sughjettu: "In cunfurmità cù a strategia di Alstom. , i novi impianti di produzzione per esse apertu Ùn pudemu micca fà una dichjarazione annantu à u locu è a data. Tuttavia, possu dì chì l'apertura di un stabilimentu di pruduzzione in Turchia dipende interamente da l'offerta aperta da Alstom Transport è a nostra efficacità in queste offerte. I prughjetti pò volte esse ritardati. "U ritardu in i prughjetti ritardarà ancu u nostru prughjettu di facilità di produzzione". Erbacci hà enfatizatu chì Turchia hà tutte e cundizioni per diventà un centru industriale cù i so boni ingegneri, forza di travagliu è sub-industria. Ricordendu chì producenu locomotive per u trasportu di merchenzie, Erbacci hà dettu ch'elli sò pronti à a dumanda di locomotive di merchenzie chì cresce dopu à a liberalizazione di a ferrovia.
Avemu preparatu per novi licitazioni
U direttore generale di Alstom Transport Turkey, Arda İnanç, hà ancu dichjaratu chì, cum'è Alstom, anu ghjucatu un rolu assai attivu sia in l'offerta di treni d'alta velocità è di segnalazione aperte da TCDD sia in l'offerta di trasportu ferroviariu aperta da e municipalità. Dichjarà chì volenu participà à i prughjetti di treni d'alta velocità Ankara-Sivas, Sivas-Erzincan è Ankara-İzmir chì sò nantu à l'agenda, İnanç hà dettu chì participanu à l'offerta di compra di veiculi per l'investimenti in metro in Istanbul, induve l'offerta di infrastruttura hè stata cumpletata.
"Se TCDD hè privatu, ci interessarebbe"
Dichjarà chì a Turchia serà prestu u paese di punta in Europa è a regione in i prughjetti di u sistema ferroviariu è ferroviariu, u presidente tecnicu di Alstom Transport Global, François Lacote, hà dichjaratu chì ci sò novi prughjetti di metro è tram per u mercatu turcu è chì stanu aspittendu u prugettu esse chjarificatu per spiegà i dettagli. Quandu hà dumandatu quale tipu d'interessu mostranu in una situazione cum'è a privatizazione di TCDD, Lacote hà dettu: "Ci piacerebbe participà à un cunsorziu chì pò esse furmatu in una tale privatizazione. "In una possibbili privatizazione, vuleriamu esse attivu in i campi di mantenimentu è signalazione cù un bonu operatore", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*