I carichi di treni anu aumentatu, i rivenuti si radduppianu

A quantità di merci trasportata da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà aumentatu da 10 per centu in l'ultimi 74 anni, è l'ingudu chì hà guadagnatu da u trasportu di merci hè aumentatu da 240 per centu.
TCDD, chì hà datu priorità à i prughjetti di trasportu di merci ferroviarie per aumentà l'opportunità di trasportu di transitu à u livellu naziunale è trà l'Europa è l'Asia è di sviluppà u trasportu cumminatu creendu un corridore ferroviariu principale ininterrottu in a direzione est-ovest, hè stata in l'ultimi anni dapoi. hè vantaghju per u trasportu longu è quantità elevate di carichi nantu à e ferrovie cambiate per bluccà u funziunamentu di u trenu.
In questu cuntestu, 158 treni di merci in blocchi sò operati ogni ghjornu, 33 naziunali è 191 internaziunali.
Sicondu i calculi fatti da i dati TCDD, mentre chì a quantità di carica trasportata da TCDD era di 2002 milioni di tunnellate in 14,6, hè aumentata à 2011 milioni di tunnellate in 25,4 cù l'applicazione di treni di bloccu. TCDD, chì hà aumentatu a quantità annuale di merci chì trasportava da 10 per centu in un periodu di 74 anni, hà ancu vistu un aumentu di 240 per centu in i so ingressi da u trasportu di merci.
Internaziunale, à punente, Germania, Ungheria, Austria, Bulgaria, Rumania, Slovenia, Pulonia, Repubblica Ceca, à u livante; À l'Iran, a Siria è l'Iraq; TCDD, chì opera treni di bloccu da è da u Turkmenistan, u Kazakistan è u Pakistan in Asia Centrale, hà aumentatu a quantità di trasportu internaziunale di 10 per centu in l'ultimi 96 anni. A carica internaziunale di TCDD, chì era di 2002 milioni di tunnellate in u 1,3, hè aumentata à 2011 milioni di tunnellate in u 2,55.
A parte di i prudutti d'esportazione in a carica trasportata da TCDD hà aumentatu. L'annu passatu, u 53 per centu (1 milione 356 mila tunnellate) di a carica trasportata da i treni à l'internaziunale hè custituitu di prudutti impurtati, mentre chì u 46 per centu era di prudutti d'esportazione è 1 per centu era transitu di transitu. Mentre i prudutti impurtati custituiscenu u 2002 per centu di a carica trasportata in u 60, sta rata hè diminuita à u 2011 per centu in u 53.
Trasporto di container
U trasportu di u containeru, chì hà u scopu di eliminà a cumpetizione trà l'altri modi di trasportu è di prumove a cooperazione, hè diventatu un modu di trasportu indiscutibile è impurtante in u settore di u trasportu cù una velocità crescente. In questu cuntestu, u trasportu di containeru per ferrovia, chì era di 2003 mila tunnellate / annu in 658, hè aumentatu circa 2011 volte à 12 milioni di tunnellate / annu in 7,6.
Per assicurà un trafficu di merci ininterrottu trà l'Asia è l'Europa, TCDD hà apertu una nova linea ferroviaria trà Tekirdağ è Muratlı per cunnette u portu di Tekirdağ à a rete ferroviaria esistente in Muratlı Cù u prughjettu di trasportu cumminatu in u Mari di Marmara realizatu trà Derince è Tekirdağ è Europa-Asia Hè cuminciatu à operare per furnisce un trasportu ferroviariu ininterrottu, veloce è di alta qualità.
Cù u Prughjettu Marmaray, chì hè u sognu seculu di Turchia è unu di i prughjetti più impurtanti in u mondu, da Gebze HalkalıU scopu di furnisce un trasportu ferroviariu ininterrottu è di creà una soluzione radicale à u prublema di u trafficu urbanu, TCDD hà pensatu à gestisce 42 treni di merci per ghjornu nantu à sta linea.
Unu di i prughjetti impurtanti di TCDD hè u prughjettu di a ferrovia Kars-Tbilisi-Baku, chì serà un corridore ferroviariu impurtante trà l'Europa è l'Asia. A linea, chì a custruzzione hà iniziatu, hè prevista di trasportà 6,5 milioni di tunnellate di carica annu in a prima fase.

Fonte: Hurriyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*