A metro di Istanbul anderà à Silivri

Kadir Topbaş, sindaco di a municipalità metropolitana d'Istanbul è presidente di CGLU, hà dichjaratu chì anu prumessu chì u metro andarà finu à Silivri è hà dettu: "U prughjettu hè prontu". U presidente Kadir Topbaş, chì hà participatu à u 6u Forum Urbanu Mundiale in Napuli, hà vultatu in Istanbul cù a so moglia Özleyiş Topbaş eri sera dopu i so cuntatti à l'esteru. L'aeroportu di Topbaş Atatürk hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa dopu avè uscita da u VIP Lounge.
SOLUZIONE TEMPORANEA METROBUS
Topbaş, mentre dà u messagiu chì u travagliu di u metrobus, chì hè statu finitu finu à Beylikdüzü, serà iniziatu in una data dopu, hà dettu: "Hè bisognu di aspittà anni per u metro. Ùn avemu micca tantu tempu, avemu trovu a suluzione in u metrobus. Avemu prumessu di piglià u metro per Silivri. Un studiu hè in corso nantu à questu. Vulemu chì i Istanbuliti pigghianu u metro, u tram è l'autobus. Ùn avete micca bisognu di piglià u vostru propiu veiculu persunale. Lasciatelu aduprà solu per piacè ", disse. Topbaş hà rispostu à una dumanda annantu à l'applicazione di "pneumatici d'inverno" chì inizierà quist'annu in Istanbul in seguitu: "Avemu vistu u benefiziu di questu in Istanbul. Avemu vistu l'ostaculi in u trafficu di quelli chì ùn anu micca pneumatici di neve. U Cunsigliu Superiore di Pianificazione di u Primu Ministeru hà pigliatu una decisione. Quandu u regulamentu esce, serà applicatu in tutta a Turchia. Cume si mette antigelu in i so veiculi, hà bisognu à piglià precauzioni contr'à a fretura in l'invernu. A cessazione di a vita in Istanbul in un ghjornu causa una seria disgrazia à l'ecunumia turca. A cessazione di a vita ecunomica portarà un dannu significativu ". Topbaş hà dettu: "Attualmente, l'autobus usanu a strada preferenziale" in quantu à l'applicazione stradale preferenziale, chì hè stata lanciata l'altru ghjornu, è hà sottolineatu chì i taxi ponu ancu prufittà di sta applicazione. Topbaş hà dettu ancu chì vederanu chì l'applicazione porta un seriu sollievu à u trafficu di Istanbul.
"Avemu da fà un molo"
Spieghendu ch'ellu era ghjilosu di vede navi di cruciera in Napuli, Topbaş hà dettu: "I navi di cruciera portanu turisti in a cità tuttu u tempu. Ci hè solu Galata Dock in Istanbul è 2.5 navi ponu attraccate quì. Ci sò punti chì avemu stabilitu. Avemu bisognu di principià a custruzzione u più prestu pussibule.

Fonte: SamanyoluHaber

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*