U trasportu di merci ferroviaria hè aumentatu à 25 milioni di tunnellate

TCDD, chì hà cambiatu à "Block Train Management" in u trasportu di merci in 2004, hà ottenutu un grande aumentu di a quantità di merci trasportata. In questu cuntestu, mentri a quantità di merci trasportata da TCDD era di 2002 milioni di tunnellate in u 14,6, hè aumentata à 2011 milioni di tunnellate in 25.4 cù l'applicazione di treni di bloccu. Mentre TCDD hà aumentatu a quantità di trasportu annuale di 10 per centu in 74 anni, ci hè statu un aumentu di 240 per centu in i so ingressu.
Mentre TCDD hà sperimentatu una migliione in u settore cù e misure chì hà pigliatu in u trasportu ferroviariu, chì hè statu affettatu da a crisa glubale è a cuntrazione di a dumanda, hà cambiatu a so visione di u trasportu di merci cù l'operazione di trenu bloccu chì hè stata implementata. TCDD opera 158 treni di merci in blocchi, 33 naziunali è 191 internaziunali, per ghjornu.
U trasportu internaziunale hè aumentatu di 96%
I treni internaziunali di merci in bloccu anu cuminciatu à esse operati in i paesi europei, in e repubbliche turche di l'Asia Centrale è in i paesi di u Mediu Oriente in u quadru di accordi fatti cù diversi paesi per migliurà u voluminu di u cummerciu esteru è aumentà a parte di u trasportu ferroviariu in u settore di u trasportu. bluccà u funziunamentu di u trenu. I treni di merci in blocchi sò stendu trà Turchia è paesi europei, in Germania, Ungheria, Austria, Repubblica Ceca, Paesi Bassi, Pulonia, Romania è Slovenia, in Iran, Siria è Iraq in l'est, è in Pakistan, Turkmenistan è Kazakistan da i paesi di l'Asia Centrale. . . TCDD hà aumentatu a quantità di trasportu internaziunale di 10 per centu in l'ultimi 96 anni. A carica internaziunale di TCDD, chì era di 2002 milioni di tunnellate in u 1.3, hè aumentata à 2011 milioni di tunnellate in u 2.55.
U trasportu di u containeru, chì hà u scopu di eliminà a cumpetizione è a cooperazione trà altri modi di trasportu, hè diventatu un modu di trasportu impurtante in u settore di u trasportu cù una velocità crescente. In questu cuntestu, u trasportu di cuntainer per ferrovia, chì era 2003 mila tunnellate / annu in 658, hà aumentatu circa 2011 volte è hà righjuntu 12 milioni di tunnellate / annu in 7.6.
L'annu passatu, u 53 per centu (1 milione 356 mila tunnellate) di merchenzie trasportate da i treni à l'internaziunale hè custituitu di prudutti impurtati, 46 per centu di elli eranu prudutti d'esportazione è 1 per centu era passaggi di transitu. Mentre chì i prudutti impurtati rapprisentanu u 2002 per centu di a merce trasportata in u 60, sta rata hè diminuita à u 2011 per centu in u 53. Mentre u trasportu di cuntainer hè realizatu da Haydarpaşa, unu di i 7 porti chì appartene à TCDD, principalmente carbone, container, traverse, u trasportu hè realizatu da Derince Port.
A carica purtata da Derince va à Ankara, Konya, in diverse parti di l'Anatolia. 3-5 vagoni di prudutti di petroliu sò trasportati da l'Iran à u portu di Derince. I cuntenituri, i prudutti industriali, i bianchi, i prudutti elettronichi è u tabacco sò trasportati da u Portu di Izmir. Questi prudutti sò trasportati à a Regione Egea è Iran. Mentre u trasportu di container, u trasportu trasversale, i materiali di custruzzione è soprattuttu u trasportu di ferru sò realizati in u portu Bandırma, u trasportu di carichi hè fattu da quì à l'Egeu è Ankara. A maiò parte di a carica hè trasportata in Iran da u Portu di Izmir.

Fonte: World

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*