Mersin Logistics Fair accoglie i so invitati per a 5a volta

Mersin 5th International Logistics and Transport Fair hè stata aperta. L'imprese logistiche naziunali è straniere anu cuminciatu à prumove i so prudutti à u CNR EXPO Yenişehir Fair Center u 4-7 d'ottobre.

5th International Logistics, chì hè stata realizata sottu u patronu principale di Mersin International Port Management Inc. (MIP), in cuuperazione cù Forza Fairs and Organization Services Inc., Mersin Chamber of Commerce and Industry (MTSO) è Mersin Chamber of Shipping (MDTO). U guvernatore di Mersin Hasan Basri Güzeloğlu, u sindaco di Mezitli Central Uğur Yıldırım, u presidente di MTSO Şerafettin Aşut, u secretariu generale di MDTO Korer Özbenli, u direttore generale di MIP John Phillips è i rapprisentanti di e cumpagnie chì participanu à a fiera anu assistitu à l'apertura di a Fiera.

"Centru Logisticu di Mersin Turchia"

Facendu un discorsu à l'apertura di a fiera, u guvernatore di Mersin Hasan Basri Güzeloğlu hà enfatizatu chì Mersin hè unu di i centri impurtanti micca solu per a Turchia, ma ancu per u Mediu Oriente è u cummerciu internaziunale. Hà dichjaratu chì Mersin hè ancu una cità assertiva in l'industria, l'agricultura è i servizii di logistica. Per Mersin, u centru logisticu di Turchia, "Imaginate un pianu ambientale, una cità chì insegna a logistica in Turchia, u so nome hè Mersin, è ùn ci hè micca cuncettu di logistica in u pianu ambientale di questu Mersin. E in questu pianu, ogni tipu di dinamica publica è civile deve esse accettabile davanti à l'ochji di sta cità ", hà dettu Güzeloğlu, "Oghje, a cumpetizione in logistica, chì si svolge à un costu di produttu di 8-25 per centu, hè quantu ecunomica. hè in u cummerciu mundiale, induve i prufitti cadenu à 3-5 per centu, u più prominente hè. Ma s'ellu ùn furnisce micca l'infrastruttura, i piani di zoning, e strade di cunnessione di u pacchettu, i sistemi di trattamentu, i punti di almacenamento, l'integrazioni portu, pianificà è preparanu l'infrastruttura per risponde à a dumanda entrante, ùn ci sarà micca successu. Cù sta perspettiva, tutti dui gestionemu Mersin è valutemu u prublema di logistica cù questa perspettiva ".

"Ci pò esse una cità logistica senza un centru logisticu?"

"Ci pò esse una cità logistica senza un centru logisticu?" U presidente di u Cunsigliu di u Cunsigliu di MTSO di a Camera di Cummerciu è Industria di Mersin, Şerafettin Aşut, hà iniziatu u so discorsu dicendu: "A logistica hè unu di i settori dorsali in particulare per Mersin. A logistica hè un sistema cumplessu chì esige cunniscenze è pianificazione, micca solu un aumentu di u numeru di camioni o avè un grande portu. A logistica crea un valore aghjuntu è un effettu multiplicatore solu cù un centru chì li furnisce. Altrimenti, u settore batterà l'acqua in un mortaru è a cità perderà. L'ochji di u mondu sò nantu à i vantaghji logistichi di Mersin è Mersin. Finu chì ci hè permessu di cumpensà e nostre mancanze, a burocrazia di fronte à i nostri prughjetti hè sguassata, è u statu si prende cura di i so scopi ", hà spressione i so pinsamenti.

Fonte: Transporters

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*