Avvisu di "Mercanzia Domestica" à u Sistema Ferroviario

Nuri İmren, direttore generale di Safkar, unu di i più impurtanti disegnatori è fabricatori di sistemi di climatizazione mobile in u settore di l'Europa, hà dichjaratu chì e cumpagnie straniere chì realizanu prughjetti di u sistema ferroviariu duveranu esse avvistate per risponde à i requisiti di produzzione domestica.

İmren, in a so dichjarazione à u currispundente AA. Ellu hà dichjaratu chì a Turchia pensa à investisce una quantità significativa in prughjetti di u sistema ferroviariu finu à u 2023, è chì una dumanda tutale di circa 8 mila vagoni nascerà in u scopu di i prughjetti di u sistema di ferrovia leggera, di metro è di tram.

Rimarchendu chì, cunsiderendu chì ci sò 2 climatizzatori in ogni vagone, i costi di u prughjettu di l'aria condizionata di i veiculi cuntaranu una parte significativa, İmren hà enfatizatu chì u guvernu dà una grande impurtanza à l'innuvazione in l'offerta, furnisce un sustegnu significativu per u sviluppu di l'imprese domestiche. tecnulugii, è sempre più esige merchenzie domestiche in offerte di prughjettu di u sistema ferroviariu.

Dichjarà chì Safkar, a più grande cumpagnia di aria condizionata mobile di Turchia, hà una quota di mercatu di 75 per centu in i climatizzatori d'autobus è minibus è quasi 80 per centu in u mercatu di cooler mobile, İmren hà dettu chì anu ancu una quota di mercatu di quasi 90 per centu in l'aria di u sistema ferroviariu. condizionatori.

-L'opere di e ferrovie malese è egiziane sò state ricevute-

Nutendu chì anu ricivutu l'opere di climatizazione di vagoni chì appartenenu à e Ferrovie Malasia è infine Egiziane in u sistema ferroviariu, İmren hà spiegatu chì anu u solu Centru R&D in u settore di Turchia è chì sviluppanu disinni è tecnulugia lucali cù 62 ingegneri è staffi in questu centru. .

Dichjarà chì a Corea di u Sud hà vintu l'offerta per İZBAN in Izmir, chì includeva 40 treni è un requisitu di localizazione di 30 per centu, è a cumpagnia cinese hà vintu u prughjettu in Ankara, chì includeva 324 veiculi è un requisitu di localizazione di 51 per centu, İmren hà dettu chì dopu à cumpiimentu di l'offerta, sti treni sò stati acquistati in u centru di R&D senza alcuna dumanda.

Nutendu chì, in u risultatu di e negoziazioni, a cumpagnia chinesa hà datu l'appruvazioni tecniche chì l'aria condizionata chì anu sviluppatu per u metro d'Ankara era adattatu, è chì e richieste di riduzione di u prezzu sò state accolte, İmren hà datu l'infurmazioni seguenti:
"In cunsiderà a data di consegna di i primi treni, a produzzione di l'aria condizionata duveria avè principiatu in questu periodu U fattu chì i nostri negoziati ùn anu micca ghjuntu à una cunclusione mostra chì a cumpagnia chinesa preferirà travaglià cù i fabricatori di climatizzatori chinesi chì hà travagliatu. cun prima. Hè rumore chì un stabilimentu di assemblea puderia esse stabilitu in Turchia per risponde à u requisitu di localizazione. Tuttavia, a creazione di un stabilimentu di assemblea ùn hè micca in linea cù u spiritu di rinnuvamentu previstu da u guvernu. U scopu di u guvernu hè di assicurà u sviluppu di sta tecnulugia in Turchia. A tecnulugia ùn si sviluppa micca riunendu e parti in a linea di assemblaggio. Ci sò cumpagnie lucali quì cù tecnulugii ambiziosi in u mondu. L'imprese straniere chì ricevenu offerte duveranu esse avvisate di cumpiendu l'esigenza di utilizà merci domestiche cum'è stipulatu in l'offerta. Hè da esse verificatu in quantu sta cundizione hè cumpleta ".

-Ùn ci hè micca esitazione in a qualità di quelli pruduciuti in Turchia "-

Argumentendu chì ùn ci hè micca esitazione annantu à a qualità di l'aria condizionata prodotta in Turchia è chì e cumpagnie di l'Estremo Oriente ùn volenu rinunzià à i fornitori in i so paesi, İmren hà dettu chì DLH deve seguità a cundizione di localizazione stabilita in l'offerta è per questu. , duverebbe inizià una iniziativa cù l'imprese di fabricazione cum'è riferimentu à l'imprese lucali.

Nutendu chì Turchia face sforzi in a produzzione domestica di vagoni è locomotive è chì, cum'è Safkar, anu ancu accelerà i studii di R&D in u campu di u sistema ferroviariu, İmren hà sustinutu chì l'usu di tecnulugii stranieri in i veiculi in Izmir è Ankara dannu i sforzi di R&D. .

Fonte: AA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*