Estram dà un esempiu per a Turchia

I rapprisentanti di e municipalità chì travaglianu nantu à i Sistemi Ferroviari, chì sò ghjunti à Eskişehir da tutta a Turchia per assistisce à u "Seminariu di Ingegneria è Manutenzione di Sistemi Ferroviari" urganizatu da a Municipalità Metropolitana, hà piaciutu assai a pianta Estram, chì anu inspeccionatu.

I rapprisentanti di e municipalità pertinenti, chì si sò riuniti in Eskişehir per assistisce à u "Seminariu di Ingegneria è Manutenzione di Sistemi Ferroviari" urganizatu da Estram, anu ancu fattu diverse ispezioni in Estram. I rapprisentanti di a municipalità invitati è l'esperti di u sistema ferroviariu si sò imbarcati in u tram in a linea di a terminal di l'autobus di Tepebaşı è dopu anu visitatu l'impresa Estram situata accantu à u terminal di l'autobus è anu ricevutu informazioni dettagliate nantu à a facilità da l'autorità.

L'ufficiali municipali invitati, chì anu avutu ancu l'uppurtunità di vede l'ultime innovazioni in a tecnulugia di saldatura è di mantenimentu di ferrovia in pratica in a pianta Estram, anu piaciutu assai i veiculi di Estram è l'attellu di mantenimentu.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u Direttore Generale di Estram, Erhan Enbatan, hà dettu chì quasi tutte e municipalità chì utilizanu o pensanu à utilizà sistemi ferroviari in Turchia si sò riuniti à u seminariu in Eskişehir è hà dettu: "Cu Estram, avemu avutu l'uppurtunità di presentà a nostra cunniscenza. è tecnulugia nantu à i Sistemi Ferroviari à altre municipalità di Turchia. Tutti l'invitati anu vistu i nostri veiculi è l'edificiu cummerciale cun grande apprezzamentu. Piglianu cunsiglii da noi nantu à e so mancanze. U seminariu chì avemu urganizatu era di grande impurtanza perchè hà fattu cunnosce u nome di Eskişehir in Turchia è i funzionari di e municipalità interessate in i sistemi ferroviari anu avutu l'uppurtunità di riunite. "A mo speranza hè chì u seminariu, chì hà iniziatu in Eskişehir, continuerà à espansione ogni annu", disse.

Fonte: Wow Turkey

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*