I travaglii di rinnuvamentu di l'installazione di a funivia di Balçova, chì sò stati chjusi dapoi 5 anni, cumincianu in nuvembre

L'offerta chì permetterà a ricustruzzione di e strutture funiviarie, chì sò state chjuse per 5 anni, è chì furnisce l'uscita à a collina di Balçova, induve İzmir hè a più bella, hè stata finalmente cunclusa. A decisione finale hè stata presa in e strutture di funivia, chì sò stati posposti duie volte è chì l'offerta hè stata annullata da a Municipalità Metropolitana perchè a cumpagnia vincitrice ùn pudia purtà i ducumenti necessarii, ancu s'è u risultatu hè statu cambiatu da una decisione d'azzione currettiva da l'Autorità di Acquistu Publicu ( KİK).

A 14a Corte Amministrativa di Ankara hà cessatu à l'unanimità l'esecuzione di a decisione di annullamentu di u KİK in quantu à l'offerta precedente. Allora, a Municipalità Metropolitana, chì hà annullatu l'ultima offerta senza riceve offerte finanziarii, invitò STM Teleferik à purtà i ducumenti necessarii per fà un cuntrattu. Cù u rinnuvamentu di a funivia, a capacità di sbarcu è di sbarcu serà aumentata da 400 persone per ora à 2 mila 400 persone per ora, è a capacità di trasportu annuale di 300 mila persone aumenterà à 500-600 mila persone. Invece di i vechji cabine di quattru persone, cabine di 8 o 12 persone seranu aduprate in u sistema di funivia. Grazie à u sistema d'automatizazione nantu à a nova linea di funivia, e cabine si fermanu automaticamente quandu a corda si stacca è l'intervenzione immediata serà pussibule.

Fonte: Hurriyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*