I travaglii di indagine in terra di u 3u ponte sò cuminciati

U locu secretu di l'aeroportu per esse custruitu in Istanbul hè statu revelatu

U travagliu di l'indagine in terra hà iniziatu per l'aeroportu per esse stabilitu trà Eyüp è Arnavutköy nantu à a costa di u Mari Neru. A mappa hà dichjaratu chì appartene à u novu aeroportu (a destra). In a decisione di u Cunsigliu di Ministri datata 13 August 2012, l'aeroportu hè statu marcatu nantu à a costa di u Mari Neru. A mappa di u terzu aeroportu previstu per esse custruitu in Istanbul, presuntamente preparata da u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hè apparsu. U travagliu di l'indagine in terra hà iniziatu nantu à a mappa induve e coordenate di l'aeroportu, e piste è e strade di cunnessione sò state determinate. Dopu stu studiu, i lochi di e piste è l'edificazioni pianificate seranu clarificate. Sicondu a mappa, u novu aeroportu serà custruitu nantu à e fruntiere di i distretti di Eyüp è Arnavutköy nantu à a costa di u Mari Neru. Ci sò Yeniköy è Akpınar Village à u nordu di l'aeroportu, è Tayakadin è Işıklar Village à u sudu. L'aeroportu, chì serà custruitu in vechji minieri è spazii forestali, avarà una superficia di 63 milioni di metri quadrati. A facilità gigante hè prevista per esse u più grande aeroportu di Turchia cù una capacità di 150 milioni di passageri annu. Nisuna offerta hè stata fatta. Nisuna offerta hè stata fatta per a zona finu à avà. Esattamente induve l'aeroportu serà custruitu hè statu tenutu un sicretu contr'à i speculatori di a terra. Sicondu a mappa ottenuta da Radikal, i posti esatti di e sei piste in l'area chì deve esse stabilitu nantu à a costa di u Mar Neru sò mostrati. Una pista passerà ghjustu sopra u stagnu vicinu à Akpınar Village. L'aeroportu ùn include micca i stabilimenti rurali in a regione. Hè pianificatu sanu sanu nantu à i terreni forestali è antichi terreni minieri.

Sicondu a mappa preparata à una scala di 1\25 mila, ci sò cinque piste chì si stende perpendicularmente à u Mari Neru. Una pista serà custruita in a zona induve ci sò trè picculi stagni à u sudu di Akpınar Village. Quattru di e piste sò in u cunfini di l'aeroportu marcatu nantu à a mappa, è dui sò fora di u cunfini.

Ministeru: Ùn avemu micca preparatu a mappa

A mappa include opere dettagliate cum'è strade in l'area, strade di cunnessione à l'aeroportu è viadutti. Mentre chì tutti i ditaglii di a nova zona sò inclusi nantu à a mappa, i funzionari di u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione anu dettu chì a mappa ùn hè micca stata preparata da elli è chì u prugettu ùn hè micca statu messu in offerta.

U Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, in i so dichjarazioni precedenti nantu à l'aeroportu di Istanbul, hà dichjaratu chì l'area hè custituita da sei piste, chì serà u più grande aeroportu di Turchia, è chì avarà una capacità annuale di 150 milioni di passageri. , ma chì a prima tappa serà messu in serviziu in 2015 cù una capacità di 90 milioni di passageri.

U Cunsigliu di i Ministri hà decisu

U Cunsigliu di i Ministri annuncia u locu di u novu aeroportu u 13 d'aostu di u 2012. In a decisione, una zona di nove ettari hè stata attribuita per l'aeroportu in u stessu puntu. Tuttavia, nantu à a mappa dettagliata di l'aeroportu è a mappa di u Cunsigliu di i Ministri, alcune zone residenziali sò escluse da e fruntiere di l'aeroportu. Per quessa, 90 milioni di metri quadrati di l'area di 63 milioni di metri quadrati sò riservati à l'aeroportu. Inoltre, secondu u pianu di sviluppu di 1/100 mila di Istanbul, u 70 per centu di a terra induve u novu aeroportu serà custruitu hè una zona forestale. E regioni longu à a costa di u Mari Neru sò terreni degradati, è e zone restanti sò terreni agriculi.

U scopu hè di apre un novu stabilimentu

U presidente di a filiale di Istanbul Tayfun Kahraman: Hè ovvi chì ci sarà un grande scavi. Ognunu hà l'ochji nantu à e zone forestali in Turchia, in particulare in Istanbul. Sta zona avia da esse restituita à u statutu di furesta. L'aeroportu ùn serà micca solu custruitu. Tutte e zone adiacenti seranu ancu sottumessi à a pressione di a custruzzione. Avemu sperimentatu questu mentre u sicondu ponte era custruitu. U mutivu principale di a so custruzzione in u nordu hè di attivà è apre a strada per novi spazii di stabilimentu. Purtà un novu fardelu à Istanbul. Questu hè l'unicu locu induve a custruzzione serà fatta in Istanbul. U scopu ùn hè micca di apre un aeroportu, ma di apre novi insediamenti.

À questu ritmu, nè ponte nè aeroportu seranu abbastanza

Prof. da a Facultà di Foresteria di l'Università di Istanbul. Dr. Adil Çalışkan: Se riempianu e vechji mine è custruite, ùn ci hè micca prublema. Tuttavia, postu chì i spazii verdi di Istanbul sò quì, dannerà ancu i spazii verdi. Ùn ci hè micca suluzione, salvu chì ùn fermamu a crescita di a pupulazione in Istanbul. Altrimenti, u novu aeroportu è u terzu ponte ùn saranu micca abbastanza.

Ci sarà una distruzzione ecologica in a zona umida

U membru di u Partitu Verdi Serkan Köybaşı: Trasfirià l'aeroportu à u nordu pruvucarà una carnagione cumpleta. U prugettu hè statu spustatu quì per guarantisce u passaghju di i veiculi nantu à u 3u ponte. Ci hè bisognu di un aeroportu, ma a suluzione ùn hè micca di custruisce in mezu à u boscu è l'ecologia. Questu hè ghjustu in u mità di e zone umide.

Miliardi di dollari per a migliurà di a terra

Mücella Yapıcı da a Camera di l'Architecti Filiale di Istanbul: Saria un terribile disastru ambientale. Per pudè custruisce un tali locu, deve esse fattu un migliuramentu di terra chì vale miliardi. Ci sò spazii agriculi. Lochi chì ùn deve mai esse aperti à a custruzzione. Sazlıdere è Terkos Dam sò attualmente zone protette di Istanbul in quantu à l'acqua potabile.

I terrapieni giganti seranu custruiti in u mare

Mehmet Yıldırım, presidente di a filiale di Istanbul, Mehmet Yıldırım: Se guardemu l'archivi è fighjemu i 1/25 mila piani di Istanbul, videremu quantu u mare hè attualmente pienu induve l'aeroportu serà custruitu. A fruntiera marittima era diversa in l'anni 1950. Quandu guardemu a mappa, vedemu chì e zoni finu à i cunfini marittimi seranu ripopulate. Ci sò diffirenzii sin'à 100 metri trà u mare è a terra in quella regione. Sicondu u prugettu, taglii enormi è riempimenti enormi seranu fatti. U riempimentu di a costa significa una disrupzione di u so statu naturali. Ùn serà micca solu un aeroportu, ma ovviamente ci saranu stabilimenti intornu à ellu.

Sta parte di Istanbul hè stata prutetta cù cura

Ahmet Atalık, presidente di a Càmera di l'Ingegneri Agricoli: In principiu, u cambiamentu di e zone residenziali di Istanbul versu u nordu hè statu impeditu cù cura per anni. I terreni agriculi, i zoni forestali, i zoni chì furnisce l'acqua à a cità, è l'assi naturali sò situati in questa parte di a cità. Per quessa, u terzu ponte da esse custruitu à u nordu di a cità, seguitu da duie cità è un aeroportu, moverà a pupulazione versu u nordu. Minacciarà e risorse d'acqua è i beni naturali chì l'alimentanu. Cunsiderendu a dimensione di a pupulazione di Istanbul è l'immigrazione chì riceve, ùn serà micca pussibule cumpensà. Per quessa, u nordu di Istanbul ùn deve esse micca toccu. E cità sovraffollate sò indicatori di sottosviluppu. Ùn ci hè micca una cità in Germania cù una populazione di più di 4 milioni. Türkiye duveria rinfurzà a zona rurale è trasfurmà a so populazione in e zone rurale.

Surghjente: http://www.internethavadis.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*