U Centru Logisticu di Balıkesir hè apertu à l'Europa è l'Asia

Balikesir Gokkoy Logistics Center
Balikesir Gokkoy Logistics Center

U Centru Logisticu Gökköy, cù una capacità di trasportu di 1 milione di tunnellate, chì hè attualmente stabilitu da TCDD in Balıkesir, hà da intraprende un compitu impurtante in u trasportu di i prudutti in a regione in Europa è in Asia. L'automobile, l'alimentariu è i prudutti minerali seranu trasportati da u centru logisticu.

I Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD), cum'è in i paesi europei, stabiliscenu un centru logisticu mudernu chì pò risponde à i bisogni di logistica di trasportu è hè in linea cù i sviluppi tecnologichi è ecunomichi in una zona chì furnisce una transizione trà modi di trasportu. In questu cuntestu, i centri logistichi sò stati stabiliti in 16 locu, soprattuttu vicinu à a zona industriale urganizata, chì sò di grande impurtanza cum'è centri di trasportu chì appellu micca solu à a so regione, ma ancu in Turchia in generale.

Cum'è unu di sti travaglii è u più impurtante, u Gökköy Logistics Center in Balıkesir, chì era inclusu in u prugramma d'investimentu è hà cuminciatu à travaglià in u 2007, attrae l'attenzione cù a so situazione. U Centru Logisticu di Gökköy averà una pusizione impurtante nantu à a linea Europa-Asia è permetterà dunque à Balıkesir di apre à u mondu in termini di cummerciu. Cù l'implementazione di u Prughjettu Ferroviariu Tekirdağ-Bandırma, u trasportu di ogni tipu di carichi prudutte in Balıkesir è i so circondi in Europa, è cù a messa in funzione di a Linea Ferroviaria Kars-Tbilisi-Baku in Asia, serà pussibule attraversu centru.

U centru logisticu serà capaci di trasportà automobili, cuntenituri, chipboards, prudutti di marmura, manciari (cum'è carne è latticini, manciari secchi), fibre è materiali sintetici, bevande, carbone, carichi militari, minerali di ferru è diversi prudutti industriali. Cù u Centru Logisticu in quistione, 1 milione di tunnellate più di capacità di trasportu seranu furnite à u settore logisticu turcu, è 211 mila metri quadrati di area logistica seranu furnite à u paese. Hè statu infurmatu chì u stabilimentu di u centru, chì u prezzu di l'offerta era 22 milioni 966 mila lire, hà iniziatu in maghju di l'annu passatu è hè previstu per esse cumpletu è messu in serviziu à a mità di 2013.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*