I funzionari di u Primu Ministeru anu investigatu Babadağı per u Prughjettu di Telecabina

Ufficiale di l'Agenzia di Supportu è Promozione di l'Investimenti di u Primu Ministeru Turchia è l'Agenzia di Sviluppu di l'Egeu Meridionale anu investigatu in u distrittu Fethiye di Muğla. Visitendu a Camera di Cummerciu è Industria di Fethiye (FTSO), l'autorità anu fattu ispezioni in situ nantu à u prughjettu di a funivia prevista per esse custruitu in Babadağ.

A delegazione custituita da u Primu Ministeru Turchia di l'Agenzia di Supportu è di Promozione per l'Investimenti, u Capu di u Dipartimentu di i Servizi à l'Investitori, Mustafa Rumeli, u Direttore di u Prughjettu İsmail Erşahin, u Direttore di Prughjettu Mahmut Muhiddin Keskin, u Capu di l'Unità di Promozione è Relazioni Estere GEKA Gökhan Dinç sò stati accolti da u presidente FTSO Akif Arıcan. L'ospiti ospitati à u Zirve Cafe à una altitudine di 700 metri in Babadağı anu ricevutu infurmazioni nantu à u prughjettu di a funivia da Akif Arıcan.

Arıcan, chì hà infurmatu l'esperti nantu à a necessità di u prugettu è hà fattu una dichjarazione annantu à u puntu ghjuntu in u prugettu, hà dettu: "Oludeniz hè di sicuru una marca mundiale. Babadağ, invece, hè l'unicu esempiu in u mondu cù a natura straordinaria di a so pista di volu. Salti da a muntagna è scendi in u mare. Se ci hè una funivia quì, serà più faciule è più economicu per ghjunghje à sta magnifica vista. Ci saranu più clienti per u volu di paracadute. E facilità quì aumenteranu a so entrata à l'ecunumia di u paese in modu esponenziale. U telefuninu serà assai efficace per attruverà e persone quì è in u marketing di stu locu à u mondu. Cù i novi spazii di l'aereoportu da esse aperti, ci sarà una chance per u turismu è u volu per 12 mesi. disse.

U presidente di FTSO, Akif Arıcan, hà dichjaratu à i funzionari di l'Agenzia di Supportu è di Promozione di l'Investimenti di u Primu Ministeru Turchia è à i funzionari di l'Agenzia di Sviluppu di l'Egeu Meridionale chì era preferitu chì u prugettu sia fattu da a ghjente di Fethiye piuttostu cà un investitore esternu. Arıcan hà presentatu un dossier cumpletu à l'autorità, cumpresu ciò chì hè statu fattu finu à u prughjettu di a funivia, a tappa ghjunta è a pianificazione per u futuru.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*