Centru logisticu è spedizione di merci in Konya

U limitu di 500 tunnellate impostu à u trasportu ferroviariu pò esse ridutta à 250 tunnellate cù permessi speciali. Ma ancu sta limitazione di merchenzie hè troppu altu. Sta situazione face chì e cumpagnie sceglienu l'autostrada invece di a ferrovia per via di a so rapidità è di a cunvenzione, ancu s'ellu hè caru. A pratica di accumulà carichi parziali è di trasportà in massa nantu à e linee appropritate, face chì i carichi sò tenuti in attesa.

Siccomu nisuna cumpagnia accetterà un tempu di consegna longu è incertu in e cundizioni cumpetitive di l'oghje, si turnanu à u trasportu stradale veloce è praticu. Sta situazione spiega u circhiu vicious in a diminuzione di a dumanda di u trasportu di merchenzie ferroviaria. L'industria di Konya vole purtà a so carica à tutte e linee, è soprattuttu à u portu di Mersin, senza esse ritardate o sopraffatte da limiti. Un altru puntu chì deve esse cunnisciutu hè chì mentre ùn ci sò restrizioni à e ferrovie in u trasportu internaziunale, queste restrizioni sò applicate in u trasportu domesticu. In i termini più simplici, ancu s'ellu hè una carica di vagone, deve esse trasportatu immediatamente à Mersin.

In questu cuntestu, hè statu decisu di espansione l'area di u centru di carica è scaricamentu di Kaşınhanı per chì a Stazione di Konya serve più treni d'alta velocità, è i so prughjetti sò stati preparati è offerti.

A stazione di carica è scaricamentu attualmente in funzione in a Regione Horozluhan diventerà u Centru Logisticu di Konya cù u novu prughjettu preparatu. In u scopu di u prughjettu, hè destinatu à espansione l'area esistente à 1 milione di metri quadrati. U prugettu hè realizatu da a Direzzione Generale TCDD. In u scopu di u prugettu, serà u più grande prughjettu cù cunnessione ferroviaria è stradale in termini di capacità in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*