Hejaz Railway Project di u Second Abdulhamid

ferrovie hijaz
ferrovie hijaz

Sicondu u Sultan Abdulhamid II, chì hà dettu "Hè u mo vechju sognu" per a Ferrovia Hejaz, stu prughjettu avaristi assai servizii materiali è spirituali. « Le pèlerinage serait facilité », et le pèlerinage d'un mois serait réduit à 18 jours comme un aller-retour entre Damasque et La Mecque, y compris le respect de l'obligation de pèlerinage.

U libru "The Hejaz Railway Project of Sultan Abdulhamid Han II", scrittu da Ömer Faruk Yılmaz, hè statu publicatu da Çamlıca Press. Stu travagliu, chì hè statu sceltu trà millaie di ritratti, carte è documenti, palesa quantu eranu i servizii strategichi è lungimi di Abdulhamid Han.

In a storia, a ghjente hà fattu assai invenzioni per fà u trasportu è u trasportu più veloce è faciule. U più impurtante di sti invenzioni, chì furnisce l'affari di trasportu più rapidamente, hè l'invenzione di a rota. Allora, cù a cumminazzioni di a rota cù a macchina è u mutore, i distanzi sò scurciati è e relazioni umane è cummerciale trà e regioni geografiche distanti anu aumentatu rapidamente. Questa crescita hà purtatu cun ella più attività è cummerciu. I ferrovii furnì a cunvenzione più seria à certi nazioni chì anu utilizatu stu sviluppu è u cummerciu per u scopu di stabilisce una duminazione coloniale.

Hè cunnisciutu chì prima di l'operazione di ferrovia a vapore in u mondu, i vagoni senza motori chì travaglianu cù u sistema ferroviariu eranu usati in diverse mine. Cù l'invenzione di u mutore di vapore, a faccia di u trasportu ferroviariu hà ancu cambiatu. U sviluppu di a ferrovia hà dimustratu differenze trà e regioni di u mondu. Ancu s'ellu si sviluppau più rapidamente in i lochi induve l'industria era avanzata, si sviluppò più lentamente è ancu decennii dopu in regioni induve e cundizioni di a terra eranu difficili è l'opportunità ecunomiche sò limitate. Inoltre, si vede chì a ferrovia in i terreni sfruttati, cum'è un modu di sfruttamentu, hè stata custruita è operata da i stati chì sfruttavanu sti terri.

Per esempiu, i ferrovii stabiliti in l'India com'è u risultatu di l'attività di cumpagnie private cù u sustegnu di u guvernu britannicu hà apertu a geografia indiana à a capitale britannica, ancu à i so anguli più remoti. U sviluppu di e ferrovie hà purtatu à l'iniziu di una nova era in quantu à a storia mundiale, ancu s'ellu hè per u scopu di u culunialisimu, a ricustruzzione o u benessiri ecunomicu.

L'Imperu Ottumanu hà servitu u populu di a regione

I Primi Ferroviari in l'Imperu Ottumanu L'Imperu Ottumanu ùn hè mai statu implicatu in l'attività coloniali realizati da i stati altri ch'è ellu stessu in fronte di e cundizioni di u mondu rapidamente cambiante, è hè sempre statu in un sforzu di cuntinuà a vita di e cumunità sottu. a so amministrazione in pace. A vita ecunomica di l'Imperu Ottumanu hè statu ancu affettata da a trasfurmazioni di i stati culuniali di materie prime boni chì anu ottenutu da e so culunie cù l'aiutu di i schiavi è di a forza di travagliu boni, è u statu hà affruntatu una grande depressione. Mentri i putenzi culuniali sò stati capaci di ottene un bonu è serviziu à u costu guasi zero grazia à e persone boni, u travagliu è a materia prima, i stati è e nazioni chì circavanu di dà u so travagliu è a so materia prima, anu affruntatu crisi economiche.

Sicondu u Sultan Abdulhamid II, chì hà dettu "Hè u mo vechju sognu" per a Ferrovia Hejaz, stu prughjettu avaristi assai servizii materiali è spirituali. « Le pèlerinage serait rendu plus facile », et le pèlerinage d’un mois serait réduit à 18 jours comme un aller-retour entre Damasque et La Mecque, y compris le respect de l’obligation de pèlerinage. Cù a cunnessione di a ferrovia à Jeddah, saria faciule ghjunghje in ogni parte di u mondu per mare. Inoltre, saria assai più faciule per u statu di rinfurzà a ligame trà i musulmani è di furnisce a sicurità più rapidamente è più forte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*