Trenu d'alta velocità in u mondu

Cavi di u sistema ferroviariu di pruduzzione domestica da u cable prysmian
Cavi di u sistema ferroviariu di pruduzzione domestica da u cable prysmian

I treni d'alta velocità sò usati oghje in i paesi europei cum'è Francia, Germania, Spagna, Italia, è ancu in Giappone, Cina è Corea di u Sud. U Giappone, chì hà iniziatu a linea di treni à alta velocità, hè ancu u paese cù a più alta densità di passageri. Cù più di treni 120, porta 305 milioni di passageri à l'annu.U crescente bisognu di capacità in u viaghju di a Ferrovia di u Giappone hà purtatu à l'emergenza di treni d'alta velocità in u Giappone è in Francia. U Giappone hè u primu paese à aduprà treni d'alta velocità. Per a prima volta, a custruzzione di a Tokaido Shinkansen High-Speed ​​Train Line trà Tokyo è Osaka principia in u 1959.

A linea Shinkansen, chì hè stata aperta in u 1964, hè a linea di treni d'alta velocità più trafficata in u mondu. U viaghju di 210 km, chì hè statu finitu in 4 ore à una vitezza di 553 km / h quandu a linea hè stata aperta, oghje dura 270 ore à una vitezza di 2,5 km / h. Mentre chì 30 milioni di passageri sò stati trasportati cù treni 30 per ghjornu nantu à sta linea di treni d'alta velocità, chì era l'unica 44 anni fà, oghje 2452 milioni di passageri sò trasportati annu annantu à a reta Shinkansen cù una lunghezza tutale di 305 chilometri.

Shinkansen hè una di e linee di treni più veloci in u mondu, cumprese altre linee in Giappone.
Porta più passageri di quellu chì porta. U Giappone cuntinueghja à esse u primu in i treni d'alta velocità. In u 2003, u "Maglev", chì si move solu uni pochi millimetri sopra a ferrovia, senza cuntattu direttu cù a ferrovia, hà righjuntu una vitezza di 581 chilometri per ora, battendu un novu record mundiale in questu ramu.

Francia seguita u Giappone. L'idea di un trenu à grande velocità in Francia (TGV, très grande gemise-
High Speed ​​​​Train) hè ghjuntu cù a custruzzione di a linea Shinkansen giapponese. L'imprese di i Ferroviari Statali Francesi, chì anu rinnuvatu a linea ferroviaria esistente è fabricate vagoni speciali più ligeri, hà righjuntu una vitezza media di 1967 chilometri à l'ora in a so prima prova in u 253 è 1972 chilometri à l'ora in u 318. U TGV entra in serviziu in settembre di u 1981 trà e cità di Parigi è Lione.

U TGV era assai veloce cumparatu cù i treni è e vitture normali. I treni prestu prestu pupularità. In seguitu, novi linee di treni d'alta velocità sò state aperte in parechje regioni di Francia. A partesi di u 1994, u serviziu Eurostar hà cunnessu l'Europa cuntinentale à Londra per via di u tunnel di u Canale. U TGV chì opera nantu à sta linea hè stata fabbricata in cunfurmità cù l'usu di u tunnel. Ci vole 2 ore è 15 minuti trà Londra è Parigi in trenu à alta velocità.

U viaghju da Londra à Bruxelles pò esse fattu in solu 1 ora è 51 minuti.

Altri paesi

Dopu à u Shinkansen giapponese, u TGV hè passatu in a storia cum'è a seconda linea di treni d'alta velocità cummerciale in u mondu. I treni d'alta velocità sò usati in Francia, è ancu in i paesi europei cum'è Germania, Belgio, Spagna, Inghilterra è Italia, è ancu in Giappone, Cina è Corea di u Sud. Cina, chì era à a fine di u ranking generale finu à u 2007, hà u scopu di diventà u paese cù a più grande "Line di Trenu d'Alta Velocità" in u mondu dopu à a fine di a linea di 832 km aperta per l'operazione trà e diverse cità è a linea di 3404 km in custruzzione. In più di questu, mentri a custruzzione di e linee di treni d'alta velocità cuntinueghja in l'Olanda è in Svizzera, novi linee di treni d'alta velocità sò previste per esse custruite in certi paesi.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*