Erol İnal hà salutatu TÜVASAŞ cun una cerimonia

U Diputatu General Manager di TCDD Erol İnal hè statu numinatu Direttore Generale di Turkish Wagon Industry Joint Stock Company (TÜVASAŞ). İnal hè statu mandatu à a so nova pusizione cù una cerimonia tenuta à a Direzzione Generale di TCDD u ghjovi 4 ottobre di u 2012.
.

In u so discorsu, u direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà ricurdatu chì hà avutu l'uppurtunità di travaglià cù Erol İnal per u più longu tempu durante u so periodu è hà dettu: "Era u primu subdirector generale chì avemu numinatu, è avà hè u primu generale generale. manager numinatu da e Ferrovie ". disse.
.

Enfatizendu chì İnal hà fattu grandi sforzi in a realizazione di i prughjetti di u Trenu d'Alta Velocità, Karaman hà enfatizatu chì avà tutti amanu u Trenu d'Alta Velocità è volenu u Trenu d'Alta Velocità, è esigenu ancu chì l'altri. i treni sò di alta qualità. Karaman hà dettu: "Vogliu ringrazià assai per fà chì a nostra ghjente amassi u trenu d'alta velocità. Andemu in offerta per parechji treni d'alta velocità in u periodu à vene. Cercheremu a cundizione di 50 per centu esse lucale in queste offerte. "Cercheremu ancu un requisitu domesticu di 50 per centu per locomotive diesel è elettriche", disse.
.

Karaman hà continuatu cusì: Cum'è un nostru amicu assai travagliadoru, amata è rispettatu, sò assai felice chì Erol Bey hè statu numinatu Direttore Generale di TÜVASAŞ. Credu chì ellu hà da ottene grandi cose in a so nova pusizione. "Ti ringraziu assai per i vostri servizii."
.

Erol İnal, chì hè statu numinatu Direttore Generale di TÜVASAŞ, hà dettu in u so discorsu emotivo chì hà passatu 35 anni di a so vita in Ferrovie è hà servitu à ogni livellu in questu tempu.
.

Sottulineendu chì a ferrovia hè un compitu chì richiede sacrifiziu ghjornu è notte, İnal hà nutatu chì e difficultà chì anu patitu per via di l'impossibilità in i periodi precedenti sò spariti cù l'arrivu di Süleyman Karaman è grandi cose sò state ottenute in questu periodu. "Ùn ti lasciu micca, sò di novu nantu à e ferrovie". hà dettu İnal è hà dettu addiu à quelli chì anu assistitu à a ceremonia.
.

Dopu à i discorsi, u General Manager di TCDD Süleyman Karaman hà dettu; Erol İnal hà ricevutu un certificatu di apprezzamentu è una placca in nome di i Ferroviari per i so sforzi in l'implementazione di i prughjetti di u Trenu d'Alta Velocità.
.

CURRICULUM VITAE D'EROL İNAL

Natu in Ankara in u 1949, İnal hà iniziatu à travaglià in a Direzzione Generale di l'Amministrazione di l'Acqua di Ankara in u 1972.
.

Hè graduatu da l'Accademia Statale di Ingegneria Architetturale di Ankara, Dipartimentu Meccanicu in 1975. In u 1976, trasfirìu à a Direzzione Generale di Trasporti Terrestri di u Ministeru di i Trasporti. Hà cuminciatu à travaglià cum'è Ingegnere in u Dipartimentu di Custruzzione di TCDD in u 1977. Hà servitu cum'è Deputy Branch Manager, Branch Manager è Head of Department in u stessu dipartimentu. U 4.4.2003, diventò Direttore Generale Diputatu di TCDD.
.

Erol İnal hè statu numinatu Direttore Generale TÜVASAŞ in cunfurmità cù a Decisione datata 01.10.2012 è numerata 2012/646 publicata in a Gazzetta Ufficiale.
.

Vulemu successu à Erol İnal, chì a famiglia Railway vede cum'è un fratellu maiò, in a so nova pusizione.

Fonte: institutional.tcdd.gov.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*