U Ministru di i Trasporti iranianu Ali Nikzad hà viaghjatu cù YHT

U Ministru iranianu di Trasportu è Urbanizazione Ali Nikzad è a so delegazione chì l'accompagna anu viaghjatu cù u Trenu d'Alta Velocità (YHT) per fà ispezioni. Nikzad, chì si n'andò à Polatlı da YHT è vultò cù u Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) Süleyman Karaman, hà dichjaratu in a so dichjarazione nantu à u trenu chì sò ghjunti in Turchia cù u Primu Vicepresidente di l'Iran Muhammed Rıza Rahimi. l'invitu di u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan.

Dichjarà chì avianu decisu prima di visità u Ministru Yıldırım in quantu à u trasportu, Nikzad hà dettu chì hà mandatu i so assistenti incaricati di u trasportu di terra, aereo, ferrovie è marittimi in Turchia prima di a visita, è chì e riunioni sò state tenute cù i burocrati turchi pertinenti sta notte.

Nikzad hà dichjaratu ch'elli anu pigliatu decisioni impurtanti in u trasportu di terra è chì farà sforzi per risolve i prublemi sperimentati in questu sensu.

Enfatizendu chì e ferrovie anu una impurtanza particulare in u settore di u trasportu, Nikzad hà dichjaratu chì ci hè una reta di ferrovia esistente di 11 mila chilometri in Iran è una decisione hè stata presa per custruisce 11 mila chilometri di ferrovie. Nikzad hà nutatu chì anu finalizatu u prublema di a compra di l'Iran di 120 mila tunnellate di ferrovia da Turchia cù u Ministru Yıldırım.

Dichjarà ch'elli pensanu à custruisce un milla chilometri di linea di treni à alta velocità in Iran, Nikzad hà dettu chì a velocità di u trenu chì currirà nantu à sta linea serà più di 350 chilometri à l'ora. Nikzad hà dichjaratu chì 7-8 milioni di passageri viaghjanu trà Teheran è Mashhad in Iran è chì pensanu à custruisce a linea di treni à alta velocità trà Teheran è Mashhad.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*