13 meccanichi licenziati da İZBAN A.Ş. si scusanu

15 machinisti licenziati da u Cunsigliu di Amministrazione di İzban perchè anu cessatu di travaglià u luni 13 d'ottobre è ùn anu micca pigliatu i treni suburbani, anu dumandatu à vultà à u travagliu. In e petizioni scritte a manu, i cunduttori anu scusatu à u populu di Izmir è l'autorità per disturbà i viaghji.

A gestione İZBAN valuterà e richieste di ritornu una per una da i 13 meccanichi chì anu dumandatu. Dichjarà chì i meccanichi seranu chjamati separatamente è intervistati, a gestione İZBAN farà a decisione nantu à i ritorni in pochi ghjorni. Ancu s'è i machinisti anu scrittu separatamente in scrittura, anu scrittu un testu preparatu in cumunu in e so petizioni. E seguenti dichjarazioni sò state incluse in e petizioni:

"İZBAN A.Ş. Sò statu avvisatu per telefuninu à a Direzzione Generale chì u mo cuntrattu di u travagliu hè statu finitu per via di u fattu chì, mentre ch'e aghju travagliatu cum'è un travagliadore machinist in u vostru situ di travagliu, ùn pudia micca calculà i risultati di i mo culleghi per via di l'accordu cullettivu in corso, è ch'e aghju seguitu a decisione presa per ùn esse in una situazione difficiuli pensendu separatamente. In u risultatu di l'azzione detta, aghju capitu ciò chì a situazione di a ghjente di Izmir pò esse cù l'interruzzione di u serviziu furnitu da a vostra cumpagnia è quantu hè impurtante u nostru travagliu. Si scusa à u populu di Izmir, à u Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione, Binali Yıldırım, à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, è à u cunsigliu di amministrazione di a cumpagnia per ciò chì avemu passatu, tenendu in contu i avvicinendu à Eid-al-Adha, aghju mandatu un missaghju telefuninu à a mo famiglia per chì eiu è a mo famiglia pudemu avè un Eid pacificu. Sottu chì a notificazione di a terminazione di u cuntrattu di u travagliu serà ignorata è cumminciaraghju u mo duvere ".

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*