A Crisi Supera İZBAN Strike Ended

traccia
traccia

Hè statu informatu chì a crisa hè stata superata in l'incidenti İZBAN, chì sò scoppiti in İzmir ieri matina è 13 meccanichi anu decisu di attaccà. Hè statu dichjaratu chì u numeru di spidizioni hè stata ridutta à 15 minuti.

L'impiegati di İZBAN, chì hè diventatu u simbulu di u trasportu urbanu in İzmir, anu cessatu di travaglià perchè i so diritti di negoziazione cullettiva sò stati violati. L'azzione iniziata da 13 meccanichi hè cresciutu in pocu tempu è hà righjuntu 200 persone. Sicondu e dichjarazioni fatte da İZBAN è a Municipalità Metropolitana in cunfurmità cù e riunioni chì sò tenute cù i sindicati durante u ghjornu, hè statu dichjaratu chì a crisa hè stata risolta è l'impiegati sò tornati à u so travagliu.

RINFORZU LINEA DA METROPOLITAN

In a dichjarazione fatta da a Direzzione Generale di ESHOT, hè statu annunziatu chì ci saranu servizii d'autobus trà Çiğli-Halkapınar è a stazione di Gaziemir Neighbourhood Garage-Cumaovası in intervalli di 16.00 minuti, à partesi da 10 d'ieri, è l'autobus seranu circulati ogni 15 minuti. trà Gaziemir District Garage è Halkapınar. ESHOT hà annunziatu chì e linee chì correnu trà a Stazione di trasferimentu Şirinyer è Halkapınar seranu ancu rinfurzate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*